GLN Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Den offsiden var feil! edit: Men liker tankengangen og offansiviteten til Torres. En gang så smetter han igjennom der, og da er det mål! Endret 5. januar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 mener personlig at det er veldig bra spilt av Blackburn men liverpool imponerer ikke, BABEL!!!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For et jævla møkkaforum. Har vært sirup og av og på i hele dag. Faen Glen og Kyrre sugte balle på begge målene! Har hørt rykter om at dette er siste kampen til Roy, uansett resultat. For da inderlig håpe det. For dette er bare jævla patetisk at han skal få dra Liverpool så jævlig langt ned!! Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Eg blir faen meg depresiv av dette her!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Me-zP047gg0&playnext=1&list=PLB93BF70BAEE7F5B3&index=21 Barney skjønner tegninga. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jippi jay... Liverpool er like trege og elendig som dette forumet... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har hørt rykter om at dette er siste kampen til Roy, uansett resultat. For da inderlig håpe det. For dette er bare jævla patetisk at han skal få dra Liverpool så jævlig langt ned!! La oss håpe det. Er ikke rart folk begynner med dop.. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har hørt rykter om at dette er siste kampen til Roy, uansett resultat. For da inderlig håpe det. For dette er bare jævla patetisk at han skal få dra Liverpool så jævlig langt ned!! La oss håpe det. Er ikke rart folk begynner med dop.. hvor har du hørt dette ryktet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Min bestemors begravelse var ikke like trist som denne 1.omgangen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Å bli overkjørt av et elendig Blackburn lag skal ikke kunne skje, men det er vel ingen som hadde forventer at vi skal vinne på bortebane heller... Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Alright å være blacburn supporter for tiden, særlig blant sutrete LFC-supporetere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Dere må bare lene dere bakpå og le av dette. For nå er situasjonen så absurd at man kan ikke gjøre annet. Eg gjør hvertfall det. Alright å være blacburn supporter for tiden, særlig blant sutrete LFC-supporetere. Se der. Popper fram når det går bra ja. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 AGGER INN ?!?!?!?! hvorfor i helvete?! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Livet har blitt trist. Roy kan bare ikke ha jobb i morgen. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Agger inn! Bra at du klarer å innse en av de tusen feilene du har gjort Roy. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Roy er offensiv. Dere skryter jo hele tiden av at han er så offensiv han aggeren. 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Liverpool er ikke bra i det hele tatt. Trenger nye spillere og ny trener. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 har noen et direkte nummer til en hitman i liverpool ? om hodgson har tenkt å ødlegge livet mitt og liverpool sitt mer så vurdera eg å ARG!!! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 satser på at leiesoldaten fra United putter ett mål mot de da, så blir det komplett Fortsetter Liverpool slik som det høres ut til her, så GLEDER jeg meg STORT til Søndag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå