AKIversen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 håper på babel fra start og 3-0 med 2 torres og 1 babel Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er meget skeptisk til bortekamp med Roy, og om han bytter ut Aurelio med Paul føkkings Konchesky så gjør han en bommert. Og vil mye heller se Agger enn både Kykkå og Skrtl. Kuyt og Maxi på sidene og Torres , babel/ngog på topp så er jo Gerrard og Lucas selvskrevne på midten. Blir ikke overrasket om det blir ny nedtur men gjør som jeg pleier, håper på 3 poeng Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nå er det ikke så rart stemningen ikke står i taket da niko, det tror jeg du også forstår. En ting er å støtte laget, en annen ting er å nærmest boikotte en håpløs manager. Resultater er 1 ting, men jeg tror media optrinnene og ikke minst lagoppstillingene har provosert minst like mye. Forøvrig helt enig i at stemningen ikke er noe å skrive hjem om for tiden. Næmmen Game er ute å ærter, *sjokk*. Jeg ser du ikke forstår dette, er ikke overasket 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Enig der Guttis, tror mye kan skyldes på at de fleste rett og slett har mistet troa på at Roy er rett mann. Resultater er en ting, men når alt virker så håpløst på alle (sportslige) plan. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Leste litt rundt på RAWK angående dette med dårlig oppmøte. Det var visstnok veldig mange med sesongkort som boikotta/protesterte, som Termo sa tidligere. Spent på å se om de fortsetter med det flere kamper fremover eller hva som var tanken. SiClancy Simon Clancy by empireofthekop Tonights team is apparently: Reina, Johnson, Greek, Skrtel, Konchesky, Cole, Stevie, Lucas, Maxi, N'Goals,Torres Endret 5. januar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Flere som melder det laget ja. Også noen som sier at Aurelio starter. Mens andre igjen mener at Kuyt, Agger og Aurelio spares til søndag. Skal bli spennende å se hvordan vi angriper kampen i dag (er ikke sikkert det blir så jævla spennende med Roy). Hvis vi begynner å måke opp mot Torres/N'Gog fra starten, tror jeg det kan bli mye dritt. B'burn har store sterke stoppere som jeg tror ganske enkelt vil klare å måke unna om så er tilfellet. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hahaha, bombe at Man Utd fansa er innom for å lage kvalme. Dere skal ikke kødde/rakke ned på Hilsborough tragedien, da synker dere lavt, veldig lavt. Den tragedien står sterkt i Liverpool, som klubb og som by. Det døde svært mange barn under kampen, og det er stiftet en egen organisasjon i byen som kjemper for de etterlatte og pårørende. Derfor er det så mye fokus, og mange minnemarkeringer. Og jeg tror ikke Man Utd supporterene var noen bedre supportere på den tida. Det var mer stadionkonskruksjonen og vaktholdet som var sviktende. Skulle likt å sett tilskuerantallet og stemningen på teateret deres vis Svennis hadde tatt over i 2002 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) ''Hodgson has admitted that Gerrard and Fernando Torres could be rested in a hectic January schedule, especially with Manchester United looming in the FA Cup.'' Flotters. Endret 5. januar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 jeeez, happy hour... Nei, få gutta på banen! Drit i FA-cupen, vi må faktisk begynne å vinne bortekamper i PL vi! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Godt jobba med førsteposten. Angående kampen så tror jeg vi aldri kommer til å vinne borte igjen. 1-1 er standardresultat får oss denne sesongen og blir det sikkert igjen. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Pirja: Det er ikke noe problem. Stinn brakke i 2.div, høyere gjennomsnitt enn noen annen klubb i den tid og til dags dato. Vi vant ikke ligaen på 26år, så denne trøsten dere opplever er ikke noe eldre United fans er uant med. Men i motsettning til scousere er mancunias et lojalt slag. Boikotter ikke klubben fordi det går dårlig sportslig vet du. Og nei, jeg tenker ikke på eiersituasjoner, men på det faktum at folk nå boikotter laget og manageren fordi det ikke går som smurt. Må bruke anledningen til å peke på deres supporteres svakheter vet du, så har vi noe å slå i bordet med når den tid kommer at dere får noe å kritisere oss for. Dere ville gjort akkurat det samme om det var dere som var på "toppen" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Å tape poeng mot Blackburn er egentlig helt forjævlig. Spilte vel en gørrkjedlig 0-0 kamp her i fjor. Kommer an på spillerne som starter, og om de forstetter å benytte den gliden(og gleden) de viste mot Bolton. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Reina, Johnson, Konchesky, Skrtel, Kyrgiakos, Lucas, Gerrard, Cole, Maxi, Ngog, Torres. subs - Gulacsi, Agger, Kelly, Kuyt, Poulsen, Babel, Jovanovic Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Aurelio ikke på benken en gang, og Konchesky rett inn igjen. Jadda! YNWA - Come on you reds! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Goldy: Synes LFC-fans her inne har virkelig vært et godt eksempel. Hatt to forferdelige sesonger og fortsatt er folk aktive som bare faen. Tipper det er en del som har sluttet å skrive på Kopforum (+ andre reine LFCfora etter 08/09 sesongen), og ikke er så engasjert lengre, men her står folk fortsatt på, i tillegg til at vi får jevnlig med stick fra andre lagssupportere jevnlig (spesielt dere av naturlige årsaker). Det er jeg ganske sikker på at er mange som ikke hadde giddet å ta i mot på et forum. Glad Cole starter. Får besøk nå, så preiks seinare guttar. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 "Ååh, dere suuger. Ååh, dere Liverpoolsupportere er dårlige supportere. Ååh, vi som holder med United er så mye bedre mennesker enn dere." Jada, vi har tatt tegninga. Noe bedre å komme med? Hvorfor i hellvette får ikke Aurelio sjansen igjen? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Aurelio ikke på benken en gang. Agger som inbytter. Synes det er jævla kjipt, men kan kanskje forsvares mtp. at de akkurat er tilbake fra skader osv. Uten at det blir noe mindre surt av den grunn. Satser på at begge starter på søndag hvertfall. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Pirja: Det er ikke noe problem. Stinn brakke i 2.div, høyere gjennomsnitt enn noen annen klubb i den tid og til dags dato. Vi vant ikke ligaen på 26år, så denne trøsten dere opplever er ikke noe eldre United fans er uant med. Men i motsettning til scousere er mancunias et lojalt slag. Boikotter ikke klubben fordi det går dårlig sportslig vet du. Og nei, jeg tenker ikke på eiersituasjoner, men på det faktum at folk nå boikotter laget og manageren fordi det ikke går som smurt. Må bruke anledningen til å peke på deres supporteres svakheter vet du, så har vi noe å slå i bordet med når den tid kommer at dere får noe å kritisere oss for. Dere ville gjort akkurat det samme om det var dere som var på "toppen" Hadde vært mer akseptabelt vis det var under en av diskusjonene Man Utd supportere vs Liverpool supportere. Men når du drar frem det under en kamptråd, som ikke engang er mot Man Utd, så blir det feil. Jeg tror Man Utd supporterene må gjøre klar alle argumentene som er mulige den dagen suksessen snur, og Liverpool ligger på topp, mens Man Utd sliter med å finne en god etterfølger etter SAF. Det har bygget seg opp mye hat hos oss de siste årene Men back 2 game. Det er mot Blackburn, jeg tror og håper at vi ikke er skadelidene fordi Aurelio ikke er med, og Agger er på benken. Men som sagt, det er jo bortekamp... Er jo mer lyd nå fra travelling kop enn under hele kampen mot Bolton... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Mame Biram er sammen med Darren Gibson den største dritten i PL. Kan ikke tro at ligaens to dårligste spillere har relasjoner til United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå