Gå til innhold

Kamptråd: Blackburn - Liverpool

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er meget skeptisk til bortekamp med Roy, og om han bytter ut Aurelio med Paul føkkings Konchesky så gjør han en bommert. Og vil mye heller se Agger enn både Kykkå og Skrtl.

Kuyt og Maxi på sidene og Torres , babel/ngog på topp

så er jo Gerrard og Lucas selvskrevne på midten.

Blir ikke overrasket om det blir ny nedtur men gjør som jeg pleier, håper på 3 poeng

Lenke til kommentar

Nå er det ikke så rart stemningen ikke står i taket da niko, det tror jeg du også forstår.

En ting er å støtte laget, en annen ting er å nærmest boikotte en håpløs manager. Resultater er 1 ting, men jeg tror media optrinnene og ikke minst lagoppstillingene har provosert minst like mye.

Forøvrig helt enig i at stemningen ikke er noe å skrive hjem om for tiden.

Næmmen Game er ute å ærter, *sjokk*.

Jeg ser du ikke forstår dette, er ikke overasket ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leste litt rundt på RAWK angående dette med dårlig oppmøte. Det var visstnok veldig mange med sesongkort som boikotta/protesterte, som Termo sa tidligere. Spent på å se om de fortsetter med det flere kamper fremover eller hva som var tanken.

SiClancy Simon Clancy

by empireofthekop

Tonights team is apparently: Reina, Johnson, Greek, Skrtel, Konchesky, Cole, Stevie, Lucas, Maxi, N'Goals,Torres

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Flere som melder det laget ja. Også noen som sier at Aurelio starter. Mens andre igjen mener at Kuyt, Agger og Aurelio spares til søndag.

Skal bli spennende å se hvordan vi angriper kampen i dag (er ikke sikkert det blir så jævla spennende med Roy). Hvis vi begynner å måke opp mot Torres/N'Gog fra starten, tror jeg det kan bli mye dritt. B'burn har store sterke stoppere som jeg tror ganske enkelt vil klare å måke unna om så er tilfellet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, bombe at Man Utd fansa er innom for å lage kvalme.

Dere skal ikke kødde/rakke ned på Hilsborough tragedien, da synker dere lavt, veldig lavt. Den tragedien står sterkt i Liverpool, som klubb og som by. Det døde svært mange barn under kampen, og det er stiftet en egen organisasjon i byen som kjemper for de etterlatte og pårørende. Derfor er det så mye fokus, og mange minnemarkeringer. Og jeg tror ikke Man Utd supporterene var noen bedre supportere på den tida. Det var mer stadionkonskruksjonen og vaktholdet som var sviktende.

Skulle likt å sett tilskuerantallet og stemningen på teateret deres vis Svennis hadde tatt over i 2002 :rofl:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

''Hodgson has admitted that Gerrard and Fernando Torres could be rested in a hectic January schedule, especially with Manchester United looming in the FA Cup.''

Flotters.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Pirja: Det er ikke noe problem. Stinn brakke i 2.div, høyere gjennomsnitt enn noen annen klubb i den tid og til dags dato. Vi vant ikke ligaen på 26år, så denne trøsten dere opplever er ikke noe eldre United fans er uant med. Men i motsettning til scousere er mancunias et lojalt slag. Boikotter ikke klubben fordi det går dårlig sportslig vet du. ;) Og nei, jeg tenker ikke på eiersituasjoner, men på det faktum at folk nå boikotter laget og manageren fordi det ikke går som smurt.

Må bruke anledningen til å peke på deres supporteres svakheter vet du, så har vi noe å slå i bordet med når den tid kommer at dere får noe å kritisere oss for. Dere ville gjort akkurat det samme om det var dere som var på "toppen"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Å tape poeng mot Blackburn er egentlig helt forjævlig. Spilte vel en gørrkjedlig 0-0 kamp her i fjor.

Kommer an på spillerne som starter, og om de forstetter å benytte den gliden(og gleden) de viste mot Bolton.

Lenke til kommentar

Goldy: Synes LFC-fans her inne har virkelig vært et godt eksempel. Hatt to forferdelige sesonger og fortsatt er folk aktive som bare faen. Tipper det er en del som har sluttet å skrive på Kopforum (+ andre reine LFCfora etter 08/09 sesongen), og ikke er så engasjert lengre, men her står folk fortsatt på, i tillegg til at vi får jevnlig med stick fra andre lagssupportere jevnlig (spesielt dere av naturlige årsaker). Det er jeg ganske sikker på at er mange som ikke hadde giddet å ta i mot på et forum. :)

Glad Cole starter. Får besøk nå, så preiks seinare guttar.

Lenke til kommentar

Aurelio ikke på benken en gang. Agger som inbytter. Synes det er jævla kjipt, men kan kanskje forsvares mtp. at de akkurat er tilbake fra skader osv. Uten at det blir noe mindre surt av den grunn. Satser på at begge starter på søndag hvertfall.

Lenke til kommentar

Pirja: Det er ikke noe problem. Stinn brakke i 2.div, høyere gjennomsnitt enn noen annen klubb i den tid og til dags dato. Vi vant ikke ligaen på 26år, så denne trøsten dere opplever er ikke noe eldre United fans er uant med. Men i motsettning til scousere er mancunias et lojalt slag. Boikotter ikke klubben fordi det går dårlig sportslig vet du. ;) Og nei, jeg tenker ikke på eiersituasjoner, men på det faktum at folk nå boikotter laget og manageren fordi det ikke går som smurt.

Må bruke anledningen til å peke på deres supporteres svakheter vet du, så har vi noe å slå i bordet med når den tid kommer at dere får noe å kritisere oss for. Dere ville gjort akkurat det samme om det var dere som var på "toppen"

Hadde vært mer akseptabelt vis det var under en av diskusjonene Man Utd supportere vs Liverpool supportere. Men når du drar frem det under en kamptråd, som ikke engang er mot Man Utd, så blir det feil.

Jeg tror Man Utd supporterene må gjøre klar alle argumentene som er mulige den dagen suksessen snur, og Liverpool ligger på topp, mens Man Utd sliter med å finne en god etterfølger etter SAF. Det har bygget seg opp mye hat hos oss de siste årene :p

Men back 2 game. Det er mot Blackburn, jeg tror og håper at vi ikke er skadelidene fordi Aurelio ikke er med, og Agger er på benken. Men som sagt, det er jo bortekamp...

Er jo mer lyd nå fra travelling kop enn under hele kampen mot Bolton...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...