mESA Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg skal bygge en media-pc, og trenger da tråløst tastatur. Har selv sett på logitech sin DINOVO, og det er høyt ønsket, men grunnet pris har jeg sett på noen andre. Det eneste andre tastaturet som frister er ACE C5. http://www.dustinhome.no/pd_5010543641.aspx Jeg lurer da på om dette fungerer bra, om rekkevidden på det er grei, og at man ikke må SIKTE på selve mottakeren når man skal skrive noe, der hver minste bevegelse ødelegger signalet. DINOVO har jo bluetooth-sender, men denne har vel ikke det, så jeg spør før jeg svir av 300 stakkarslige kroner. Takker for svar. OT-edit: Vil en pc med 1,5gb ram, 3,2ghz athlon 64 og RADEON HD3450 512MB(AGP) klare å kjøre 1080p-filmer? Vil ikke skjermkortet være bra nok ? Hadde det vært bedre med 1 GB-versjonen av HD4650 ? Pcen skal ikke brukes til spilling. Så trenger kun noe som er bra nok til 1080p-filmer, da grensen er der. Endret 5. januar 2011 av mESA Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Trenger noe lignende selv, og er evldig skeptisk til trådløst da jeg har opplevd tidligere at de sluker batterier. Kan være lurt å kjøpe oppladbare batterier om tastaturen ikke kommer med egne. Vil tro det tastaturet funker supert til oppgaven. Ace er et relatvit billig merke med gode produkter etter hva jeg har erfart, så mulig det blir et slikt jeg også velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå