Gå til innhold

lvling spec mage og spells å bruke?

Anbefalte innlegg

Lvler en mage nå for første gang og er lvl 22. synes å huske at folk har sagt "fire" var veien å gå men nå hører jeg det er frost som er best.

Er det noen talentbuilds som er å anbefale? spiller man som frost mage på lvl 85 i raids og dungeons? og hvilke spells og rekkefølge er det best å bruke når man lvler?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Frostbolt

2. Frostbolt

3. Frostbolt

4. ???????

5. Profit

Når det kommer til spec så er det ganske enkelt, har desverre ingen talentviewer eller noe for meg nå, men de fleste tallents er greit common sense egentlig med frost. : )

Lenke til kommentar

Frost for survivability.

Fire for omfg-de-dør-før-de-kommer-bort-til-meg.

Er ikke så fryktelig stor forskjell, jeg lvl som frost fra 80-85. Men gikk over til fire da jeg ble 85.

Når du er lvl 22 så tror jeg virkelig ikke det spillet noe rolle hvilke spells du bruker, mener at det ikke er en spesiell rotasjon du bør følge.

Talentbuild er blitt så enkelt å finne ut etter patch 4.0.x kom, bare les hva de forskjellige gjør og bestem selv hva som passer for deg.

Lenke til kommentar

enig der grovetussen :) prøvde fire fra 1-10, deretter frost til 23 ca. er lvl 35 nå og spilt fire. sykt mye mer morsomt. gjør mye mer dmg, downtime på mana merker jeg ikke noe spesielt til. evocation hvert 4minutt gjør susen :)

får se hva jeg gamer som på lvl 85.

hva er det mest bruk for der da? i raids osv, frost eller fire, mtp cc, dmg osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...