kyllingjazz Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Har en Nokia 5800 Xpressmusic og plages med at bluetooth har kort rekkevidde. Trudde Bluetooth skulle fungere opp til 10m men med mobilen min klarer den toppen 1,5m. dette er upraktisk da jeg ønsket å streame musikk med den. Har prøvd med en bærbar og en iPad og bærbaren klarte 3-4m mens iPad uten problemer klarte 10m. Er det noen instillinger som er feil eller er bluetooth-senderen rett og slett for svak? Hadde den klart 5m hadde jeg vært storfornøyd. Noen tips? Endret 1. februar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Bluetooth kan være litt ustabilt for å si det slik, men hva med å koble til en ekstern bluetooth-sender? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth Bluetooth class 1 ~ 100 meter Bluetooth class 2 ~ 10 meter Bluetooth class 3 ~ 1 meter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå