monstererdigg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Steng tråden.. Endret 6. januar 2011 av monstererdigg Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 finnes ikke. Sorry bro, du har nok adda hun jenta Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 finnes ikke. Sorry bro, du har nok adda hun jenta Faaaeen! Dama mi kommer til å kverke meg! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du må gå inn på siden til den du addet, og fjerne invitasjonen der. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 finnes ikke. Sorry bro, du har nok adda hun jenta Faaaeen! Dama mi kommer til å kverke meg! No stress, skyld på kompiser Men, du vil ikke gå mer i dybden på hva situasjonen er? Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) finnes ikke. Sorry bro, du har nok adda hun jenta Faaaeen! Dama mi kommer til å kverke meg! No stress, skyld på kompiser Men, du vil ikke gå mer i dybden på hva situasjonen er? Vel, jeg og maange andre i klassen kjeda oss i timen, så vi satt og la til jenter fra "Norges fineste kropp" gruppene osv.. Også fant dama mi ut det.. Også sa jeg det, men hvis det kommer flere nå.. Da driter jeg på meg! Endret 4. januar 2011 av monstererdigg Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 KØDDA KOMPIS! http://www.dotcomunderground.com/blogs/2009/08/02/how-to-cancel-pending-friend-requests-on-facebook/ kjapp deg! Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 KØDDA KOMPIS! http://www.dotcomunderground.com/blogs/2009/08/02/how-to-cancel-pending-friend-requests-on-facebook/ kjapp deg! TUSEN TAKK! Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Fikk ikke til den guiden.. Ble nettopp ferdig med å se gjennom ca. 800 bilder og navn for å sjekke om jeg hadde sendt.. Ble i tillegg gjort på en itouch, så ja... Vurderte sterkt å lage ny fb bruker for å si det sånn :S Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fikk ikke til den guiden.. Ble nettopp ferdig med å se gjennom ca. 800 bilder og navn for å sjekke om jeg hadde sendt.. Ble i tillegg gjort på en itouch, så ja... Vurderte sterkt å lage ny fb bruker for å si det sånn :S haha,lol hvor gammel er du ? serr!! er jo ikke noe stress,har du ikke kontroll på deg selv eller gutt? om hun godtar så kan du jo bare slette henne med engang du får beskjedd,tror ingen dør eller blir skada av at du la til en annen dame! Slapp av,livet er en lekk :-) 1 Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 haha,lol hvor gammel er du ? serr!! er jo ikke noe stress,har du ikke kontroll på deg selv eller gutt? om hun godtar så kan du jo bare slette henne med engang du får beskjedd,tror ingen dør eller blir skada av at du la til en annen dame! Slapp av,livet er en lekk :-) Er 16 jeg Men, ja.. Gikk bra, men dama ble rimelig sur da hun fant ut at jeg hadde lagt til 2 stk fra de gruppene.. Hun hadde vært og stalka dem på fb.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ånei, du la til random damer på FB, krise... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå