Gå til innhold

Ny CD-brenner fra MSI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får vel ikke akkurat brent så mange cd'r med musikk spill og programvare med DVD brenner.

Folk brenner annet enn bare film og backup 8)

Man kan brenne CD-R med DVD-Brennere. Hastigheten er normalt 16x.

Jeg gidder nå ikke og sitte og vente på at en plate blir brent på 16x. Er vel derfor jeg har både DVD og CD brener

Lenke til kommentar
Du får vel ikke akkurat brent så mange cd'r med musikk spill og programvare med DVD brenner.

Jeg gidder nå ikke og sitte og vente på at en plate blir brent på 16x. Er vel derfor jeg har både DVD og CD brener

gidder ikke? har du dårlig tid eller? det tar jo ca 5min å brenne en full cd på 16x da... mot 3min med 48x...
Lenke til kommentar

gidder ikke? har du dårlig tid eller? det tar jo ca 5min å brenne en full cd på 16x da... mot 3min med 48x...

Det tar mer enn 5min å brenne med 16x-brenner. Ihvertfall med min brenner (min er 48x, men jeg brukte en gang noen CD'er som ikke klarte mer enn 16x), hvis jeg husker riktig tror jeg det tok ca. 7-8min eller no.

Uansett koster det ikke mer enn et par hundre lapper for en grei brenner så hvis man brenner mye og har plass i kabinettet, mener jeg det er best med en CD-brenner og en DVD-brenner (muligens en DVD-ROM og hvis man har det fra før...)

Lenke til kommentar

Enig CD Brenner, DVD brenner og DVD rom er best.

Et annet poeng med og ha en egen CD brenner er at da slipper du unødvendig slitasje på en dyr DVD brenner (Ja de varer faktisk ikke evig)

Tror jeg skal skaffe meg denne nye fra MSI når Plextor'n jeg har nå event. tar kvelden. Jeg liker ting som er stille.

Lenke til kommentar
Det tar mer enn 5min å brenne med 16x-brenner. Ihvertfall med min brenner (min er 48x, men jeg brukte en gang noen CD'er som ikke klarte mer enn 16x), hvis jeg husker riktig tror jeg det tok ca. 7-8min eller no.

Hva er det så feiler maskina di? Jeg har en Plextor 12x brenner, og jeg brenner en full cd på 6-7 minutter. Hvordan skal du da klare å bruke 7-8 minutt på 16x??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...