LockedPCI Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Skal prøve å få fiksa en pc, har skifta harddisk og fekk installert windows men fekk ein del bluescreens som tyda på feil ved minne(ram) eller bios. Prøvde så å oppdatere til siste utgave av BIOS, det gjekk heilt OK såg det ut til men etterpå når "verifying" kom det feilmelding. Prøvde et par ganga (win.basert) og starta på nytt. Såklart, berre noken stygge pipelydar. Så, eg har altså eit problem. MEN det skal kunne løysast ved hjelp av forhistoriske diskettar. Filene for dette er lasta ned fra MSI ved hjelp av liveupdate. Får ikkje tak i dei utenom gjennom det programmet. Filene: http://www.enivest.net/~jens..helgheim/diverse/Ms7253v180.zip Hovedkort, MSI K9VGM Problemet er, eg får IKKJE kopiert filene til disketten! Får formatert disketten, men når programmet skal kopiere filene til diskett får eg feilmelding: Nokon gode forslag? Eg trur det er noko gale med programmet.. Og det er litt dumt for det er ikkje min PC og vedk. som eige den vil nok gjerne ha den tilbake... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Når min BIOS gikk til hælvete, kjøpte jeg en ferdig flasha chip på Ebay . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå