jalapenos Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei jeg har et problem at mine vindusviskere på mersedes c220 cdi stasjonsvogn 2002 model stopper mitt på ruten. Men når jeg starter de går de helt ned og opp som de skal gjera i ein vanlig syklus. Finner ikke ut hva jeg kan gjøre for å fikse det. takk til all hjelp og tips. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Nå skal jeg være veeldig forsiktig, men dette kan vel kodes om hos din MB-forhandler? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du har sikkert regnsensor, da vil den alltid gå en gang i det du starter bilen. Om du skrur av vindusviskeren helt så vil problemet være borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 En 2002-modell har vel kanskje ikke regnsensor. Uansett: På min 2008-modell går ikke pusserne før de "må", ikke når bilen startes, selv om regnsensoren står på. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 På C-klasse var det mulig å få regnsensor helt tilbake til 98-modell såvidt jeg husker. På bilen til mine foreldre 2004 mod. C-klasse går også viskerne en gang om bryteren står på, og det samme gjelder min brors 2005 modell C-klasse. Lenke til kommentar
jalapenos Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Takk for alle svar. Jeg har ikke regnsensor. Fant ut at jeg m¨åtte restarte "start posisjon" på viskerene. Var bare ein knapp som måtte holdes inne te de var på bunn Lenke til kommentar
Myr Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Takk for alle svar. Jeg har ikke regnsensor. Fant ut at jeg m¨åtte restarte "start posisjon" på viskerene. Var bare ein knapp som måtte holdes inne te de var på bunn Hei jalapenos. Har samme feil på min bil, så lurte på om du kunne forklart meg hvor jeg finner den kappen til å restarte posisjonen på vikerene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå