Eyefitness Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har så vidt prøvd spillet en gang på singelplayer for noen måneder siden. Tok det frem igjen for å spille det, fortsatt tenkt på singelplayer. Fikk melding om at det må oppdateres, og sa ja til dette. Det har nå tatt 1,5 time og den er fortsatt ikke ferdig. Hva i hel.. er dette for noe surr? Har en grei pc, men Windows Vista. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle måtte oppdatere når jeg ikke spiller online. Det er originalspill kjøpt i butikk, og som sagt så vidt prøvd en gang før. Noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kommet ein diger patch... over 1 gig, vis ikkje det var meir. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvis du ikke har spilt på et par måneder så er det snakk om ... Fryktelig mye. Den siste store patchen inneholder i essens hele Vietnam-pakken, og er på over 2 gb. I tillegg kommer alt før det også. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Takk til dere, det forklarer det meste. Synd at dette skulle være nødvendig når jeg ikke har tenkt spille multiplayer/over internett. Det tok forresten over 2 timer. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er jo ikke nødvendig, men du valgte jo å si ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå