L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Slår den på og da får jeg opp "Firmware Problem" i et halvt sekund før jeg får opp Recovery Mode. Det som står på skjermen er: Creative Zenv1.03.04._06.1 Clean up Format All Reload Firmware Reboot Hvis jeg prøver å velge reload firmware så står det "Firmware will be erased. Reload it via USB Continue? Yes/No" Lenger har jeg ikke turt å gå. Hva gjør jeg? Må vel nesten laste ned en firmware eller gjør den det automagisk? Hvor finner jeg den i tilfelle? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Prøver det som står her: http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=948&CatName=Underholdningsenheter+%2f+MP3-spillere&subCatID=949&subCatName=Entertainment+Tablets&prodID=16999&prodName=ZEN&bTopTwenty=1&VARSET=prodfaq:PRODFAQ_16999,VARSET=CategoryID:948 Burde kanskje sjekket hjemmesidene deres før jeg spurte. Sier fra om det hjalp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Det funka. Setter denne som løst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det kan være greit å følge med på siste versjon av FW uansett om man oppdager feil eller har problemer, og oppgradere til nyeste versjon. Ta også vare på de gamle versjonene, i tilfelle det skulle bli behov for å nedgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå