fjodd Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg skal installere windows 7 på en Asus eee box som kom uten OS, men jeg må formatere hardisken (partisjonen) til NTFS. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det gjør du der du velger disk som win7 skal installeres på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Enkleste er å la windows gjøre det for deg under installasjonen Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Det gjør du der du velger disk som win7 skal installeres på. Det var det jeg trodde, men jeg kommer ikke videre der jeg velger disk. Det står at windows ikke kan installeres på partisjonen. Og på detaljer står det at windows ikke kan installeres på den disken fordi den må installeres på en partisjon som er formatert som NTFS. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Slette partisjonen(e) som er der ifra før av og så oppretter du en ny(e) og installere på de Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Haha! Tusen takk! Så enkelt ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 No problemo. Av og til må microsoft/windows tvinges til å gjøre riktige avgjørelser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå