Cocho Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Har nå slitt med en iPhone 3GS siden den kom ut, og har nå bestemt meg for å skaffe meg en ny telefon. Jeg vil ikke ha iPhine 4, så det er ikke vits i å tipse som den. Det jeg er ute etter er en telefon som er kraftig nok til å kunne brukes til det aller meste innenfor "normal" telefonbruk, da musikk, internett, chatting, generell telefoni (også sms selvfølgelig), spill og film om mulig. Det hadde heller ikke vært feil om den hadde multitasking, men jeg vet ikke så masse om andre telefoner enn iPhone, så jeg vet ikke om dette er noe de har gjort unikt kontra andre produsenter? Den bør ha Android.. er ikke så fan av andre OS ala Nokias gamle oppsett etc. Den bør ikke være av det dyreste, og om den er med abonement eller ikke er vel ikke så nøye, men det hadde vært kult om dere hadde noen forslag til gode abonement sammen med telefonen til en overkommelig pris. På forhånd takk! - Cocho 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 LG P999 Samsung Galaxy S Google Nexus S HTC Desire HD Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis den ikke skal være av det dyre slaget ville jeg sett på følgende modeller: LG Optimus One HTC Gratia Samsung Galaxy 551 Samsung Galaxy 3 Det finnes naturligvis en rekke andre telefoner til 2-3000, men disse har fått god omtale, er relativt nye og populære. De kjører alle android med plenty muligheter og god støtte for det meste. Hvis du har spesielle behov er det mulig det er fordelaktig å gå opp en prisklasse eller se på ikke-androidsystemer (Bada, Symbian^3, webOS)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå