Jenta- Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Heihei! tenkte bare jeg skulle ta opp en ting som jeg er veldig plaget med, og sliter mye med. Krampe i leggene holder meg ofte våken om nettene. Det har blitt en vane og våkne til lange og intense kramper. Dette begynte for ca. et halvt år siden. Begynner og bli litt nervøs, ettersom jeg har tenkt at dt kommer til å gå over.. har vært hos legen, men han sa bare at det var helt normalt, og at jeg bare måtte begynne på magnesium tabletter. Det hjelper ikke! Noen andre som er plaget med det samme? har dere noen tips? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bruker du astma-medisiner? Lenke til kommentar
Jenta- Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, bruker ingen medisiner! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Finn deg et godt magnesiumtilskudd og ta 600 mg om kvelden før du legger deg. Det kan lette leggkramper ganske så effektivt. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Hvis ikke Vidor sitt tips fungerer, vil jeg anta at det drier seg om væske og/eller natrium- og kaliummangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå