FlyDuc Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Bestemt meg for å skaffe meg en stasjonær og trenger hjelp til å finne en helst rundt 4 000,-(max 5 000,-) Skal mest brukes til chatting, film og musikk, men innemellom spill (warcraft3 og sims..) og litt små animasjoner, kreves ikke altfor mye da. Trenger ikke skjerm og mus. Men om tilbude inneholder mus og/eller tastatur sier jeg ikke nei. Design på kabinettet er ikke viktig, er fint om den kunne være stille og men ikke viktig. Så liker å holde på med mange ting samtidig, så kreves vel en god RAM vis det er det som gjør det. Er ikke helt sikker på hva alle delene på pc'n gjør da. Men det lærer jeg fort nok ut av. Noen venner har anbefalt å bygge mens andre har anbefalt å kjøpe, så er veldig usikker nå. Da jeg lette selv fant jeg DENNE. Spurte noen kompiser og de sa det var bedre å bygge sin egen. Men ble usikker da dem spurte om ting, men vet at minne er ikke så viktig fordi man kan kjøpe det og legge til og har sånne ekstra, (vet ikke hva heter) "hardisker?" sånn med USB som jeg bare kan bruke som ekstra minne : D Bare spør og si ifra om det er noe mer jeg burde legge til MvH Duc [Om kjøp så liker jeg ikke Packard bell og Dell, hatt dårlige tider med dem.] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå