Gå til innhold

AMD Fusion er her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser litt fram til utviklingen på desktop markedet , blir spennende å se om dette kan gi ekstra god ytelse ved kombinasjon av riktige komponenter.

Noen som har sett en test av en desktop fusion og skjermkort?

Brazos eller Llano? Og er det høyt ytende minne du tenker på?

Lenke til kommentar

Ser for meg at dette blir veldig bra i bærbare enheter og lignende. Stasjonære PC-er.. Njaah, kanskje etter en stund. Ikke ennå i hvertfall.

Sandy bridge og enkelte core 2010 produkter har allerede innført dette i stasjonære pcer. Integrering er jo flott, hvorfor ha igp i NB når man kan ha det "on die"?

Lenke til kommentar

Her er detaljert produktinfo om det hovedkortet Goodall linket til. :dribble:

3713.jpg

3712.jpg

E-350 dobbeltkjerne på 1,6 GHz (overklokkingsmulighet)

DDR3-1333 (8 GB)

SATA 6 Gbps

HDMI

SP-DIF

Gbit LAN

1080p glatt

Med tanke på at Gigabytes lignende hovedkort med Atom D525 og ellers mye dårligere spesifikasjoner koster fra 638 kr så regner jeg med at Fusion-hovedkortet havner rundt 1000 kr.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Gigabyte Releases Their First AMD Fusion-Based Motherboard At CES

http://hothardware.com/News/Gigabyte-Releases-Their-First-AMD-FusionBased-Motherboard-At-CES/

Praktfullt! Denne lekre saken kommer sannsynligvis til å havne rett i mors "nettbankPC" slik at jeg kan spille av HD-materiale på TVen når jeg er på besøk. Har på følelsen av at jeg kommer til å investere i flere Zacate-system hvis den slår til slik jeg ser for meg.

Lenke til kommentar

Her er detaljert produktinfo om det hovedkortet Goodall linket til. :dribble:

Med tanke på at Gigabytes lignende hovedkort med Atom D525 og ellers mye dårligere spesifikasjoner koster fra 638 kr så regner jeg med at Fusion-hovedkortet havner rundt 1000 kr.

Jøss, ser veldig bra ut , det eneste jeg ikke helt likte var den minimale vifta da jeg kan se for meg at den støyer, men sikkert lett å fjerne og sette til en større med mer effekt og lavere støynivå.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...