RBW Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 AMDs fusjon mellom flere sentrale komponenter er nå offisiell. Les mer Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg synes den lille krabaten her er herlig, ihvertfall det jeg har sett av tester av den til nå. http://www.anandtech.com/show/4023/the-brazos-performance-preview-amd-e350-benchmarked eneste jeg fant i forbifarten. Bare noen dytter den inn i en boks med 13" god skjerm og masse batteri så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 13" (god oppløsning) ssd, lang levetid blir dette en slager :!: Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 4" mobil, bra batteri, så blir denne awsome! ;-P Hehe :-) Blir bedre enn disse Tegra 2, vel? :-) 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ser litt fram til utviklingen på desktop markedet , blir spennende å se om dette kan gi ekstra god ytelse ved kombinasjon av riktige komponenter. Noen som har sett en test av en desktop fusion og skjermkort? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gigabyte Releases Their First AMD Fusion-Based Motherboard At CES http://hothardware.com/News/Gigabyte-Releases-Their-First-AMD-FusionBased-Motherboard-At-CES/ Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ser litt fram til utviklingen på desktop markedet , blir spennende å se om dette kan gi ekstra god ytelse ved kombinasjon av riktige komponenter. Noen som har sett en test av en desktop fusion og skjermkort? Brazos eller Llano? Og er det høyt ytende minne du tenker på? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gigabyte Releases Their First AMD Fusion-Based Motherboard At CEShttp://hothardware.com/News/Gigabyte-Releases-Their-First-AMD-FusionBased-Motherboard-At-CES/ Fristende til stillegående HTPC! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Brazos eller Llano? Og er det høyt ytende minne du tenker på? Er nok ute etter begge cpu'ene ja , litt spent på å se hvordan utviklingen vil gå fremover med Gpu og Cpu'er. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ser for meg at dette blir veldig bra i bærbare enheter og lignende. Stasjonære PC-er.. Njaah, kanskje etter en stund. Ikke ennå i hvertfall. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ser for meg at dette blir veldig bra i bærbare enheter og lignende. Stasjonære PC-er.. Njaah, kanskje etter en stund. Ikke ennå i hvertfall. Sandy bridge og enkelte core 2010 produkter har allerede innført dette i stasjonære pcer. Integrering er jo flott, hvorfor ha igp i NB når man kan ha det "on die"? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk lyst å lese mere om "zambezi" da jeg skal kjøpe ny cpu til spill, lurer på når de kommer på markedet og hva prisen og ytelsen blir Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 gleder meg til jeg får kloa i et hovedkort med fusion APU. kommer til å bli veldig uvant å ikke si gpu og cpu. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Her er detaljert produktinfo om det hovedkortet Goodall linket til. E-350 dobbeltkjerne på 1,6 GHz (overklokkingsmulighet) DDR3-1333 (8 GB) SATA 6 Gbps HDMI SP-DIF Gbit LAN 1080p glatt Med tanke på at Gigabytes lignende hovedkort med Atom D525 og ellers mye dårligere spesifikasjoner koster fra 638 kr så regner jeg med at Fusion-hovedkortet havner rundt 1000 kr. Endret 4. januar 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Gigabyte Releases Their First AMD Fusion-Based Motherboard At CES http://hothardware.com/News/Gigabyte-Releases-Their-First-AMD-FusionBased-Motherboard-At-CES/ Praktfullt! Denne lekre saken kommer sannsynligvis til å havne rett i mors "nettbankPC" slik at jeg kan spille av HD-materiale på TVen når jeg er på besøk. Har på følelsen av at jeg kommer til å investere i flere Zacate-system hvis den slår til slik jeg ser for meg. Lenke til kommentar
IMonsen Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det kortet så jo perfekt ut til min stue-PC. Og hvis jeg ikke tar helt feil så ser jeg 2stk USB3.0 og en PCIe x16 slot. Dette kortet kommer jeg til å holde et øye med fremover. Takk for infoen Goodall og Simen1 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 PCIe-sporet er bare utformet som et x16-spor, det er egentlig et x4. Jeg tolker Gigabytes spesifikasjoner slik at det bare blir enkeltkanal minne og ikke dobbel. Synd, for dette spiller nok en rolle for ytelsen. Lenke til kommentar
Rakessh Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvis den er støtter ECC Simen1 så går det vel å smekke på en Intel® PRO/1000 MT Dual, linux og kalle det en billig og bra høyhastighets firewall/router :) Hmm leste på specsheet og står fint lite om ecc minne... jaja Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg ville ikke brukt slike kort til mediesenter for GNU/Linux siden driverne mangler videoakselerasjon, og bruksområdet dermed er veldig begrenset. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Her er detaljert produktinfo om det hovedkortet Goodall linket til. Med tanke på at Gigabytes lignende hovedkort med Atom D525 og ellers mye dårligere spesifikasjoner koster fra 638 kr så regner jeg med at Fusion-hovedkortet havner rundt 1000 kr. Jøss, ser veldig bra ut , det eneste jeg ikke helt likte var den minimale vifta da jeg kan se for meg at den støyer, men sikkert lett å fjerne og sette til en større med mer effekt og lavere støynivå. Endret 5. januar 2011 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå