Gå til innhold

Beste skjermkort

hrc3035

Anbefalte innlegg

Hva er det beste Radeon HD kortet idag? iforhold til at jeg kjører 2 stk radeon Hd 5770 i crossfire idag, hva ville vært smartest og bytte til... blir f.eks 1 stk radeon hd 6950/6970 merkbart bedre en det jeg har idag....

Eller kan jeg bare fortsette med det jeg har....noen erfaringer.?

vurderer og bytte vekk crossfire...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde kanskje vente til 6990 du, hvis du har crossfire 5770 :)

Jeg hadde en xfx 5770 som var kjempebra, solgte det for en tusenlapp og kjøpte meg Sapphire 6950, bios flashed det til 6970 så det har kjempebra spesifikasjoner. Men jeg syns bare ikke det er noen stor forksjell, jeg vet ikke om det er driverne som ikke er helt i orden ennå eller hva det er. 6950'n lagger på gta iv, selv med 2gb, mafia 2 var ett helvette men black ops kjører flott. Ellers vet jeg seriøst ikke hva det er for noe med dette kortet.

Lenke til kommentar

Når det gjelder lag på gta så har jeg det samme problemet med mine 2 5770 i crossfire. Det lagger som bare juling. Dette har sikkert noe med driverne generelt til ATI å gjøre.

GTA IV laggen kan du lett fikse, søk på youtube, er noe med Windows som logger hver tast du trykker, du har kanskje merket at du lagger hver gang du trykker på noe eller beveger musen.

Det var ett lett problem å fikse! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...