Gå til innhold

HP G62-b14SO eller G62-b13EO?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha meg ny PC, og har fortrinnsvis sett på de fra HP, da jeg har vært fornøyd med det merket.

Men har lite peiling angående spesifikasjoner, så håper det er noen som kan hjelpe meg å se fordeler og/eller ulemper med disse to modellene:

(Ser at det ikke er så veldig mange forskjeller, men vet ikke hvor mye de få forskjellene utgjør)

G62-b14SO

eller

G62-b13EO

Skal ikke gjøre så mye komplisert med PC'en; surfing, dokumentskriving, nett-tv, høre på musikk ++

Men har et ønske om at ting skal gå greit kjapt, at nettsider ikke bruker evigheter på å komme igang.

Ellers lurer jeg på om noen vet forskjellen på G62- "familien" og pavilion PC'ene fra HP?

Vil en pavilion PC være et bedre valg enn en av de to jeg har sett på?

Blir veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er svært like, den eneste forskjellen er at nummer en kommer med 1GB mer RAM (noe som er veldig kjekt å ha) og en større harddisk (den har mer plass, men denne harddisken er noe tregere enn laptop nummer to du linket). Alt i alt ville jeg ha sagt at nummer en er det beste kjøpet, selvom harddisken er noe tregere så får du med mye mer lagringsplass + 1GB RAM, noe som gjør opp for tregere harddisk. Trolig vil den også kjøre raskere på grunn av mer RAM, så det jevner seg ut.

Endret av Okeho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...