MenuM Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 er det året du fyller 16år eller dagen du fyller 16år jeg kan begynne på treningstudio? har btw kjøp et klippekort på studioet i fjor på november (var en vikar som solgte til meg, hun viste ikke at man måtte være 16 ) men har bare igjen 4 ganger på det kortet og synest ikke det er så mye vits i å bare være der 4 ganger for så å vente til mars, hvis jeg må fylle 16 før jeg får kjøp nytt. Lenke til kommentar
laxs Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er dagen du fyller 16. Men har venner som registrete seg når det var ca 1 måned til de fylte Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 hva hvis jeg får godkjenning av foreldrene mine, kan jeg bli medlem noe tidligere da? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mange steder er det 15år, se om du har et sted i nærheten med lavere aldersgrense. Lenke til kommentar
laxs Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Der jeg trener er det faktisk 18 år. Men har en god del familie som trener der. så det er ok Jeg er altså 16 år Endret 6. januar 2011 av laxs Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 er 2 treningstudioer i nærheten av der jeg bor, begge har 16 års aldresgrense Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har to stykker der jeg bor og begge kan du joine det ÅRET du fyller 16. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2011 får vel ta meg en tur å spørre om jeg får bli medlem da Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg jobber på SATS, og hos oss kan du begynne 1. januar året du fyller 16. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå