Warz Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Når jeg sitter på huk: tar det ikke mange minuttene før smerter i ryggen oppstår. I tillegg hender det at knærne gjør veldig vondt ideet jeg skal reise meg. Har hatt kroniske ryggsmerter i ca ett år nå. Det skal visstnok være muskelsmerter. Jeg går fast hos fysioterapaut, kiropraktor og massør. Kan ikke si at noe har hjulpet. Kortvarig forbedring de gangene jeg har vært hos massør. Det virker som om det er spesielt ille på et punkt mellom ryggsøylen og skuldrebladene øverst på ryggen: En del ganger er det sånn at hvis jeg kikker ned, bøyer nakken slik at haken treffer brystet så gjør det fryktelig vondt i dette punktet i ca 1-2 sekunder før smerten forsvinner. Hvis jeg har sittet lenge på huk, la oss si jeg har koblet til en pc, og støvsuget under en pult kan det plutselig bli så vondt i ryggen at jeg bare må legge meg ned. Kjenner det da også i nakken. Når jeg ligger føler jeg meg som regel helt fin/bra. Noen som har hatt noe lignende eller har noen gode tips? Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 har noe lignende ja og har prøvd det du har prøvd pluss akkupumktur, ingenting hjelper. når nakken senkes ned mot brystkassen da får vel de fleste vondt, det blir jo strekk i nakken. Eneste som hjelper er trening. Gå mye tur. Kanskje vurdere ny seng, madrass eller pute. 1 pute eller 2 puter. funka for meg. Når jeg sitter på huk: tar det ikke mange minuttene før smerter i ryggen oppstår. I tillegg hender det at knærne gjør veldig vondt ideet jeg skal reise meg. Har hatt kroniske ryggsmerter i ca ett år nå. Det skal visstnok være muskelsmerter. Jeg går fast hos fysioterapaut, kiropraktor og massør. Kan ikke si at noe har hjulpet. Kortvarig forbedring de gangene jeg har vært hos massør. Det virker som om det er spesielt ille på et punkt mellom ryggsøylen og skuldrebladene øverst på ryggen: En del ganger er det sånn at hvis jeg kikker ned, bøyer nakken slik at haken treffer brystet så gjør det fryktelig vondt i dette punktet i ca 1-2 sekunder før smerten forsvinner. Hvis jeg har sittet lenge på huk, la oss si jeg har koblet til en pc, og støvsuget under en pult kan det plutselig bli så vondt i ryggen at jeg bare må legge meg ned. Kjenner det da også i nakken. Når jeg ligger føler jeg meg som regel helt fin/bra. Noen som har hatt noe lignende eller har noen gode tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå