martia Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ok. Enkelt og greit, jeg trenger en hobby. Jeg er for gammel til å starte helt fra scratch når det kommer til sport og da blir jeg bare hengende etter. Har spilt fotball til nå, men fremtiden til laget er ikke lys, hahahah Iallefall trenger jeg en hobby. Helst noe man kan gjøre ute. Ikke interessert i pingpong, modellfly osv. Heller noe hvor man kan bruke kroppen, eller trening med andre ord. Jeg trenger noe jeg kan gjøre uten ekstrem kompetanse fra før av. Er basiclly helt ok i de fleste sporter. Er interessert i noe som f.eks jeg kan gjøre alene eller med en venn eller fler, men ikke for å satse. Any help out there? Pluuuusss; ekstra trick question: hvordan sletter man gamle innlegg? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hahaha tenker du på den øyevippe-episoden? den er jo episk da må ikke finne på å slette den! hvor gammel du er og hvor mye tid og penger du har å bruke på hobbyen er jo grei informasjon å ha med å tråden da... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fisking, gå fjellturer, eller frikjøring på ski. Lenke til kommentar
martia Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 hahaha tenker du på den øyevippe-episoden? den er jo episk da må ikke finne på å slette den! hvor gammel du er og hvor mye tid og penger du har å bruke på hobbyen er jo grei informasjon å ha med å tråden da... ja, muligens den bare hjelp meg ? Tid. No problemo. Har tid til det jeg vil ha tid til. Samme med pengene. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Web design, webutvikling, programmering..osv Bygge PC.. 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Si meg, leste du i det hele tatt innlegget? Heller noe hvor man kan bruke kroppen, eller trening med andre ord. Lenke til kommentar
WannabeLeet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Langrenn, jogging eller slalom? Kanskje en kombinasjon av de to første? Jeg vil også anbefale det Noreply foreslår. Mestringsfølelsen man får av å lage et dataprogram eller å bygge en PC er sykt god. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fisking og riding. Regner med at TS er gutt. Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fisking og riding. Regner med at TS er gutt. Og? 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Gutt på hest = ofte faggot Så sant det ikke er Jern-hest, synes TS skal gå for sykkel jeg Endret 6. januar 2011 av chri-ot 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Sjonglering, dans, drilling, friidrett, balansetrening, parkour, hinderløype, vedhogst, skulpturering, kano/kajak, gå turer + naturfotografering, sykling, rulleski, eller bare skaff deg en hund. Lenke til kommentar
Titanica Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Gutt på hest = ofte faggot Så sant det ikke er Jern-hest, synes TS skal gå for sykkel jeg Tror folks fordommer ofte spiller dem et puss.. De fleste profesjonelle ryttere er vel mannfolk. Endret 6. januar 2011 av Titanica 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå