AnarCon80 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Satt nettop i ro og mak på min stasjonære å hadde nettop lasted ned å begynte å spille et nytt spill jeg fant på steam, holdt vel på i ca 5 minutter så gikk strømmen. Fant fort ut at det var automatsikringen som hadde gått, gikk tilbake til den stasjonære å prøvde å starte den opp igjen, uten hell. Den har vært veldi stabil å fin fram til nå, så jeg lurer på om strømmen kan ha gått av at strømforsyninga i pcen har tatt kvelden eller no liknende. Har desverre ingen instrument til å sjekke om det er strøm i den, er det noen kjapp å enkel måte å teste slikt på? hvis det eventuelt ikke er strømforsyningen, hvor kan feilen være å hvordan kan jeg finne ut 100% at det er den komponenten? Takker for alle innspill Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Høres ut som PSU ja, hvordan type er det? Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Høres ut som PSU ja, hvordan type er det? http://www.pcreview.co.uk/reviews/Miscellaneous/Tagan_TG480_U01/ husker ikke helt å gammel den er, muligens 4-5 år Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan ikke si at jeg har hørt om merke. Og 4-5år for en ikke kjent psu er greit. Hør deg om og hør om noen har en psu du kan låne og teste med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå