Amant Nena Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei kunne trengt en spotify kode, har en profil, men trenger å laste det ned på nytt, og da trengs det vist en kode, har du en? gjerne på PM Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei kunne trengt en spotify kode, har en profil, men trenger å laste det ned på nytt, og da trengs det vist en kode, har du en? gjerne på PM Hva med å betale 99,- pr. måned. Det er superbillig for å få tilgang på noen millioner sanger, uten reklame. Jeg har betalt siden spotify kom på markedet i Norge og har vært ver dhver eneste krone. -frank Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Her får du tak i Spotify Lenke til kommentar
makila Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Enig der gitt. Men trådstarter, jeg har nå sendt deg en kode på PM. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Hei kunne trengt en spotify kode, har en profil, men trenger å laste det ned på nytt, og da trengs det vist en kode, har du en? gjerne på PM Hva med å betale 99,- pr. måned. Det er superbillig for å få tilgang på noen millioner sanger, uten reklame. Jeg har betalt siden spotify kom på markedet i Norge og har vært ver dhver eneste krone. -frank er ikke så iveri på det altså, pluss at kortet mitt ikke fungerer til kjøp på nettet Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei kunne trengt en spotify kode, har en profil, men trenger å laste det ned på nytt, og da trengs det vist en kode, har du en? gjerne på PM Hva med å betale 99,- pr. måned. Det er superbillig for å få tilgang på noen millioner sanger, uten reklame. Jeg har betalt siden spotify kom på markedet i Norge og har vært ver dhver eneste krone. -frank er ikke så iveri på det altså, pluss at kortet mitt ikke fungerer til kjøp på nettet Kan kjøpe spotify på Narvesen for 5,- ekstra. Hva er galt med å betale for musikk?? Alternativet er å laste ned ulovlig? er ingenting galt i å IKKE stjele. Og så lenge så få vil betale for spotify resulterer det bare i at tjenesten må legge ned for rettighetshaverne til musikken tjener ikke nok penger på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå