KatrinaS Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Noen som er interessert i å få en kopi av dette spillet? Har tenkt å bytte det ut mot et annet spill på steam. Kontakt meg på pm Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Ble ferdig med spillet for noen timer siden med 100% Steam achievements. Likte historien vedig godt, med alt av twists osv. Skjønte en del, men noen spørsmål er ubesvart for meg. Blir å kjøpe season pass på Amazon.com (billigere enn på Steam) når DLCet blir annonsert. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Jeg er også godt fornøyd med Bioshock Infinite. Historien falt i smak og ga mye til ettertanke. Brukte 13 timer på å spille gjennom hele. Tommel opp fra meg, ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Spilt ca 6 timer nå og liker det godt, men syns Vigors er ufattelig dårlig introdusert i forhold til plasmids. De er ikke forklart og man er ikke avhengig av visse for progresjon noen steder. Syntes det var mer fokus på våpen og ikke på den gode måten. Men får se når jeg blir ferdig, veldig fornøyd med historien og stemningen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Men vigors ble jo forklart.. Hører du ikke på audiologgene? Endret 1. april 2013 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Men vigors ble jo forklart.. Hører du ikke på audiologgene? Å? Føler jeg hørte de fleste jeg snublet over, fant 72/80 og kan ikke plassere noe om det. Men hvis du henviser meg til det kan jeg sjekke det ut. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fink har stjålet flere oppfinnelser han har sett i "tears". Det bekreftes i opptaket som man finner i huset til musiker-broren hans. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Akkurat ferdig med spillet nå. Satt med "WTF"-tryne når endingen var ferdig. Fant denne, og tenkte jeg skulle lese litt: http://www.neogaf.co...ad.php?t=533205 NB! Spoilers Sånn ellers, så synes jeg ikke dette var bedre enn Bioshock 1 og 2. Likte mye bedre å vandre rundt i dystre, mystiske Rapture enn en solfylt sky-by. Men fremdeles veldig fornøyd Endret 5. april 2013 av TMB 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Rundet det akkurat nå. For ett fornøyelig spill Skal lese litt angående slutten jeg også tror eg hehe. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Poster denne her.... De som liker bildet, bør sjekke ut hans (ja, det er laget av bare en fyr) kommende eventyrspill Stasis, som har noe av den mest fantastiske grafikken jeg noensinne har sett. What if Bioshock Infinite was a 2D RPG 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ferdig med spillet nå, men slutten var ikke så overraskende som jeg trodde den skulle være. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Poster denne her.... De som liker bildet, bør sjekke ut hans (ja, det er laget av bare en fyr) kommende eventyrspill Stasis, som har noe av den mest fantastiske grafikken jeg noensinne har sett. What if Bioshock Infinite was a 2D RPG hvorfor i faen poster du reklame for eget spill i bioshock tråd? 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Ble endelig ferdig med spillet nå. Litt delte meninger om slutten. Okey, linken TMB kom med forklarte litt av det jeg lurte på. Endret 7. april 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Noen som kan svare på hvor langt jeg har kommet? Har akkurat drept spøkelsemoren til Elizabeth og skal nå finne den andre "tear" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) 3/4 sånn ca, vil jeg tro. Endret 7. april 2013 av Ginecólogo Necrolamedor 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Wow, spilte dette ferdig nå, mind blown ,forstår en del, men ikke alt. Er det slikt å forstå at når du dør i spillet, så når du kommer tilbake, er det bare et nytt forsøk dewitt bruker, tenker spesielt på sparten med den coin flippen, og der det var over 100 osv. forvirra Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Står litt her http://venturebeat.com/2013/03/28/understanding-bioshock-infinites-ending-ending-explanation/ Og linken til TMB over her. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er det bare meg som ikke føler at man ble mindblown over spillet? Pent spill, men av en eller annen grunn hadde jeg liten interese i selve spillet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Jeg også på en måte. Liker Rapture mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå