KatrinaS Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Man kan jo loade både lokalt og i skyen da. Jeg ville aldri stolt fullt og helt på det systemet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Enig i at Dishonored ligner veldig på Bioshock-serien. Men Bioshock var jo tidligere ute, så sånn sett har ikke Bioshock lånt for mye, heller motsatt. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Man kan jo loade både lokalt og i skyen da. Jeg ville aldri stolt fullt og helt på det systemet. Du kan ikke lagre manuelt i bioshock. Det eneste som ble lagret manuelt er chapter reload, noe som Irrational games har valgt å gjøre nesten en hel time før slutten.. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Du kan ikke lagre manuelt i bioshock. Det eneste som ble lagret manuelt er chapter reload, noe som Irrational games har valgt å gjøre nesten en hel time før slutten.. Tror han mener at det auto saves lokalt istedenfor i skyen. Jeg hadde ikke nett i noen timer igår og lagret da spillet lokalt istedenfor i steam cloud, funker bra det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Tror han mener at det auto saves lokalt istedenfor i skyen. Jeg hadde ikke nett i noen timer igår og lagret da spillet lokalt istedenfor i steam cloud, funker bra det. ahh, min misforståelse. Ble ferdig med spillet nå Slutten er ikke helt selvforklarende, så jeg må nesten se en video som forklarer det hele. Mindfuck deluxe xP Noen greie forklaringer til slutten av spillet: http://venturebeat.com/2013/03/28/understanding-bioshock-infinites-ending-ending-explanation/ Endret 29. mars 2013 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Er det noen som har rundet spillet som kan si hvor langt jeg har kommet ca? Har akkurat "møtt" moren til Elizabeth. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Er det noen som har rundet spillet som kan si hvor langt jeg har kommet ca? Har akkurat "møtt" moren til Elizabeth. Ca 3/4 av spillet vil jeg si. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 gleder meg veldig til eg kjemer heim fra påskeferie og skal hente songbird edition til pc på posten Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 gleder meg veldig til eg kjemer heim fra påskeferie og skal hente songbird edition til pc på posten Og så får du beskjed om at du har brukt for lang tid og de har returnert pakken din <3 Nejda Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Da ble jeg jaggu ferdig gitt! Og det jeg sitter igjen med her blir nok et spill-minne for livet...det var helt magisk altså. Det er langt ifra perfekt men dem positive sidene overskygger dem negative som fks et rimelig platt skytespill til tider. Tanken på så bra historie formidling og grafikk i et spill som ikke er skyt bølge på bølge får hårene i nakken til å reise seg. Vi er straks i april og allerede har jeg spilt to helt suverene spill som er i en klasse helt for seg selv, Tomb Raider og BioShock: Infinite. Hva vil resten av 2013 bringe? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Og så får du beskjed om at du har brukt for lang tid og de har returnert pakken din <3 Nejda Hehe det hadde vært surt, har heldigviss 14 dager på meg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg for min del ble litt skuffet. Greit spill, men føler det gikk for mye på autopilot. Får se om jeg tester 1999 mode ved en senere anledning. En annen ting, er det bare meg eller ser Elizabeth veldig lik ut som Alice fra Alice: Madness Returns? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg for min del ble litt skuffet. Greit spill, men føler det gikk for mye på autopilot. Får se om jeg tester 1999 mode ved en senere anledning. En annen ting, er det bare meg eller ser Elizabeth veldig lik ut som Alice fra Alice: Madness Returns? Tenkte akkurat på det selv! 1999 mode er en reel utfordring, det kan jeg skrive under på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Meh, ikke så veldig vanskelig synes jeg. Det viktige i 1999 mode er å investere en del i skjold-kapasitet og benytte "cover" når du er i kamper. Hvis du løper ut i det åpne dør du veldig raskt, men er bare å huke seg ned et sted hvor du ikke blir skutt så lett, dukke frem og skyte, hoppe tilbake i cover og vente på at skjoldet fyller seg opp igjen og rinse/repeat. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Konge spill, men i mine øyne ikke på langt nær like godt som de foregående bioshock spillene. I begge de forrige var det mulighet for å bruke forskjellige typer taktikk under kamp. Skulle du ta ned en Big Daddy var det mye forskjellig du kunne finne på pga. mengden forskjellige våpen og plasmids. Plasmidene er greie nok i Infinite, men våpenutvalget er særdeles skuffende. Pretty much kun "spray n pray" våpen, men så er det jo sånn spillet er lagt opp også uheldigvis. Men sånn blir det jo selvsagt når man har Elizabeth med seg. TLDR; Spiller er veldig godt på det det prøver å gjøre(nesten perfekt), men merker jeg savner spillbarheten i de foregående titlene. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Beste Bioshock spillet så langt. Liker det at vigor ikke har en så stor rolle som i det første spillet. Grafikken og fargespillet er også med på å gjøre det så mye mer spennende, er ganske lei av det brune filteret tidligere spill brukte. Også, best av alt... Ingen QTE's. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 En annen ting, er det bare meg eller ser Elizabeth veldig lik ut som Alice fra Alice: Madness Returns? Det er ikke bare deg. Jeg har hatt problemer med å plassere hvor jeg har "sett henne (Elizabeth) før", men det var altså i Alice: Madness Returns. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Herregud Jeg suger kanskje men hjelpe meg så vanskelig det er å beskytte den generatoren på airship. Jeg kommer til hvor det kommer 2 airship på hver side, jeg klarer å ta ut den ene men de spyr jo ut de jævla Lincon folkene som slakter meg. Begynner å bli jævlig frustrert. Men om det så tar meg resten av året, så skal jeg ikke gå ned til normal vanskelighetsgrad... Håper det er andre som også hvertfall sleit litt på den delen. Og 'cooldown' på songbird er anderledes når du bruker den på skipene framfor å sikte på "gulvet", sant? Det jeg føler nå.... Endret 31. mars 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Da kan jeg legge ned spillet, etter å ha fått 100% achievement (intill dlc kommer, da må jeg vel spille igjen ^^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå