Redaksjonen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hardware.no har fått nye eiere – les hva dette betyr for deg. Les mer Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er meningen at Tek.no og teknofil skal bli en side? Gamer og spillverket skal bli en osv? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 håper dette betyr en iOS/Android app til forumene :-) Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Absolutt på tide med en app for iphone og android. 3 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 En App til android og IOS hadde vært fint, selv om jeg synes at mobilnettsiden til forumet funker fint Lenke til kommentar
mads Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dere kan finne iPhone app her: http://www.invisionpower.com/suite/iphone Mvh, Mads Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er meningen at Tek.no og teknofil skal bli en side? Gamer og spillverket skal bli en osv? Hei Tek og Teknofil skal fylle hver sin rolle. Tek er en ren linksamling til alle saker i nettverket. Teknofil blir en egen redaksjonell side, som håndplukker det mest interessante stoffet vårt og lager kortversjoner av det. Vi har ikke tatt noen avgjørelser ift andre nettsteder. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er kjempespennende dette her. Tror det kan bli uber alles Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Absolutt på tide med en app for iphone og android. versjonen av diskusjon.no du kommer til om du bruker nettlesern på en android telefon er mer en god nok =) her er mitt problem. jeg som bruker privoxy får ikke skrudd på reklame på nettsteder som ikke hoster reklamen lokalt. nå som den skal bli relevant for innhold i artikkler eller innafor nettstedet ivertfall, vill den være mer intresang å ha. neste skritt er å forby flash og gif (eller noe annet som kan blinke og orne) så folk ikke får helt anfall bare av å se reklamen. reklame bør ikke være mer en det du kan finne i din vanlige papiravis =) Endret 4. januar 2011 av kjeLL// Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Dette kan virkelig bli bra Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Velkommen tilbake Gamer 2 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Absolutt på tide med en app for iphone og android. versjonen av diskusjon.no du kommer til om du bruker nettlesern på en android telefon er mer en god nok =) her er mitt problem. jeg som bruker privoxy får ikke skrudd på reklame på nettsteder som ikke hoster reklamen lokalt. nå som den skal bli relevant for innhold i artikkler eller innafor nettstedet ivertfall, vill den være mer intresang å ha. neste skritt er å forby flash og gif (eller noe annet som kan blinke og orne) så folk ikke får helt anfall bare av å se reklamen. reklame bør ikke være mer en det du kan finne i din vanlige papiravis =) Joda... detter har dei ikkje skjønt. adblocker i brannreven, så fjerner du all reklamen, på alle nettsider. For min del går det fra 0% reklame til 0% reklame. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Nå starter vi! Nå starter VI! nå starter VI! Endret 4. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Velkommen tilbake Gamer.no Kommer Gamer til å få tilbake plassen sin, eller? (er bedre kvalitet enn spillverket imo.) Blir spennende å se hvordan dette kommer til å gå. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så da fant spillverket.no og Gamer.no sammen igjen likevel? Blir spennende dette. Spesielt om forumene skal slås sammen igjen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Dette blir veldig spennende! Spent på sammenslåingen av gamer.no og spillverket, og ikke minst diskusjon.no og innlegg.no. Virker som dere har full kontroll når det gjelder sammenslåingen, og de grepene dere har tatt hittil virker gjennomtenkte og riktige! Velkommen tilbake gamer.no! Endret 4. januar 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Enda en omgang med rot....slik som med prisguiden regner jeg med??? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Enda en omgang med rot....slik som med prisguiden regner jeg med??? Med lanseringen av den nye prisguiden var det mye rot og tull ja Syns fremdeles denne er dårlig og uoversiktelig, og den gir ikke like mange treff som før om du bruker frisøk Har nesten blitt Kelkoo bruker nå Endret 4. januar 2011 av ArcticOC Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Enda en omgang med rot....slik som med prisguiden regner jeg med??? For Prisguidens del er dette kun positive nyheter. Det er et ekstra pluss at bruker med registreringsnr. 1 på forumet vårt er tilbake med sin kompetanse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå