erikboy95 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noen som vet om et bra video editing program? trenger ikke være gratis! noe som jeg kan putte 2 eller 3 videoer inni, sette dem sammen, ta bort noen deler av videoen... fåper dere forstår Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Piratprat med påfølgende diskusjon er fjernet fra tråden. Og til orientering: Det ER like ulovlig å laste ned som å laste opp. Reaksjon på moderering skal eventuelt skje på PM ikke i tråden. Endret 4. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Annbefaler Vegas Movie Studio HD. Får lasted ned 30 dagers trial. Enkelt program som kan det meste Lenke til kommentar
erikboy95 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Annbefaler Vegas Movie Studio HD. Får lasted ned 30 dagers trial. Enkelt program som kan det meste har allerede CyberLink PowerDirector men takk alikevell Til L4r5: ulovelig eller ikke ... care! LAST OPP ER ULOVELIG FOR ********! JA, laste ned er ulovelig, men ikke nerheten an laste OPP! Endret 4. januar 2011 av L4r5 hva redigerte jeg i stad? Hva tror du jeg gjorde nå? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er jo samme hvilken grad det er ulovlig. Snakker du om sånt her, så bryter du t.o.m forumets rettningslinjer. Anbefaler iallefall Adobe Premier Pro og Adobe After Effects. Men de koster veldig mye. Du kan iallefall prøve ut i 30dager gratis. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Norsk lov !=Forumregler. Men se også på løsninger fra pinnacle. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er jo samme hvilken grad det er ulovlig. Snakker du om sånt her, så bryter du t.o.m forumets rettningslinjer. Anbefaler iallefall Adobe Premier Pro og Adobe After Effects. Men de koster veldig mye. Du kan iallefall prøve ut i 30dager gratis. Så du mener man trenger Adobe Premiere Pro og Adobe After Effects for å "putte 2 eller 3 videoer inni, sette dem sammen, ta bort noen deler av videoen"? Jeg tror man greier seg lenge med Windows Movie Maker. For øvrig har jo trådstarter allerede lastet ned ulovlig programvare, så det er ingen vits i å komme med nye forslag. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Så du mener man trenger Adobe Premiere Pro og Adobe After Effects Les førstepost. Han spurte etter: Noen som vet om et bra video editing program? trenger ikke være gratis! Da er det naturlig at jeg anbefaler gode programmer som jeg selv har efaring med. Nytter ikke anbefale programmer som jeg har 0 kjennskap til.. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jo da, jeg leste både den første posten og trådtittelen: "Greit og gratis redigeringsprogram for videoer, noen tips?" Og begge deler sa meg tydelig at dette var en nybegynner som var ute etter et enkelt program til å sette sammen noen snutter. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Men se også på løsninger fra pinnacle. Hvis du vil unngå grå hår før tiden, så hold deg unna Pinnacle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå