sneipen92 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Heisann. Jeg er sikker på hva jeg vil bli. Jeg skal bli en sivilingeniør (er et par alternativer som det står mellom), jeg synes matte og fysikk er spennende fag. Men jeg er kun 18 og blir ferdig med VGS til våren. Og jeg vil ikke i militæret, og jeg vil ikke på folkehøyskole. Jeg vil ikke jobbe og jeg har ingen planer om å reise jorda rundt. Jeg vil gjøre og lære noe jeg liker. Og jeg har alltid hatt en lidenskap for musikk har spilt trommer piano og nå gitar. Så kan noen anbefale noen ettårsstudier i musikk som har mye parktisk innhold som foregår i Oslo/Bergen/Trondheim? Kan jeg gjør dette på de store univeristetene ? UiO, UiB og NTNU? Endret 4. januar 2011 av sneipen92 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Vil gjerne høre fra noen som har studert lignende. Ønsker altså et årstudium i musikk, helst gitar. Men mye praktisk og som ligger i en av de større byene i Norge. Takk Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har en venninne som går på Toneheim folkehøyskole ved Hamar. Hun STORTRIVES! http://www.toneheim.fhs.no/?CatID=1252 OLe Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Skulle gjerne gått på fhs men noen av mine...aktiviteter går ikke overens med folkehøgskole har jeg lest og hørt! 1 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Ok har søkt litt, og det kommer ned til grunneleggende uvitenhet om hvordan universitet fungerer. http://www.uio.no/studier/emner/hf/imv/ Der er en liste over fag man kan ta som har med musikk og gjøre på UiO. Er det slik at jeg kan ta et år der og plukke og velge hvilke fag jeg skal ta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå