Slimda Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Så jeg hadde rett likevel? Den var umulig? Så merkelig... Jeg har nemlig ikke sett denne før. Spesiellt ikke når jeg var lite barn og ble spurt av min far. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Er det sånn? Eller kan bare tegne streken på innsiden av rektanglet? EDIT: Kan man starte hvor som helst, btw? Eller er det et bestemt sted? Endret 5. januar 2011 av CSW Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du går jo gjennom samme vegg to ganger der. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja jeg syntes den løsningen så litt for enkel ut. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) .... feil vettu.. blingser i natta Endret 7. januar 2011 av traskas Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hmm, var ganske irriterende dette, håper noen finner en løsning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Som nevnt flere ganger, løsningen er at den er uløselig. Lenke til kommentar
KjellG Skrevet 10. mars 2022 Del Skrevet 10. mars 2022 (endret) Sjekk «Broene i Königsberg» på Wikipedia. oppgaven er uløselig. En annen gammel problemstilling: Mange har et «skyvepuslespill». Det er kvadratisk med 15 nummererte kvadratiske brikker og ett tomt felt. Oppgaven er å skyve rundt på brikkene til de ligger i nummerorden. så til problemet: om en tenker seg de 15 brikkene som løse «terninger». En legger dem ned i en ramme i tilfeldig orden. - Vil en alltid kunne skyve dem til komplett nummerorden? Endret 10. mars 2022 av KjellG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå