anono1123 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Letteste er jo selvfølgelig bare å åpne en boks tunfisk og sette i gang å spise! Det er det jeg skal begynne med ihvertfall! Syns ikke tunfisk er så verst egentlig Prøvde dette for en uke siden, brakk meg Tunefisk er en veldig fin kilde for protein. Jeg spiser heldigvis ofte kyllingfile da. Så tar jeg proteinpulver før og etter trening. Se om du finner tunfisk i karrisaus i hyllene. Er ekstremt godt! De er i de samme boksene som vanlig tunfisk, de runde lave blikkboksene. Nytes rett fra boksen. Nani95: 5x5 vil både øke masse og styrke. Endret 30. januar 2011 av -Martin- Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Er det noen andre som syns Overhead Press er vanskelig? Eller er det bare meg? o_O Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Progresjon på overhead press-øvelser er ofte en slitsom affære. Personlig liker jeg Arnoldpress bedre, men progresjonen er ikke spesielt mye raskere og du bruker ikke de samme musklene. Endret 30. januar 2011 av -Martin- Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Progresjon på overhead press-øvelser er ofte en slitsom affære. Personlig liker jeg Arnoldpress bedre, men progresjonen er ikke spesielt mye raskere og du bruker ikke de samme musklene. Godt å høre! Huff, gruer meg alltid til den øvelsen der! Men det hjalp å ta litt lenger pauser mellom settene! (2-3 min) Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Litt begge deler egentlig Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg trente med stronglifts fra tidlig høsten 2010 og til jul 2010, økte til 90 kilo i knebøy lykke til karer! Er stronglifts sånn at man kun øker i løftene, eller blir man større? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er allerede svart på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå