AfterGlow Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Stadig nye bruksområder for systemet. Les mer Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kinect cracket? Utviklerne har da lagt ut åpne drivere.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 RUSE har så vidt jeg vet allerede støtte for playstation move, så det er mye mulig å få til noe her. RTS er en sjanger for jeg føler at bevegelseskontroller kanskje kan fungere. Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg tror at innect kunne vært flott på fps også jeg. Hvis man bare inkluderer lyd også så kunne man rope pang pang hver gang man vil skyte. Kjenner jeg ville glede meg som en fem åring over å plaffe ned bad guys ved å peke med fingern og si "pæng pæng du er død". Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 R.U.S.E skal nå være kompitabelt med playstation move også... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg tror at innect kunne vært flott på fps også jeg. Hvis man bare inkluderer lyd også så kunne man rope pang pang hver gang man vil skyte. Kjenner jeg ville glede meg som en fem åring over å plaffe ned bad guys ved å peke med fingern og si "pæng pæng du er død". "pang pang" for å skyte "du er død" for finishing moves 1 Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ser for meg mye frustrasjon når ting blir litt stressende, å man prøver å gjøre ting fort. Men samtidig så er det noe med Minority Report faktoren som er ganske så kul Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hvordan fungerer det med Playstation Move på dette spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg