mfb Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 I går gikk jeg på battlenet og kjøpte wow, tbc, wotlk og cataclysm digitalt på nettet og betalte med en gang. Har spilt til lvl 11 nå og skulle akkurat til å sende mail til bank-characteren min da det kommer opp: "Trial accounts can not perform this task" eller noe slikt. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg har trial account når jeg brukte over 600kr i går på å kjøpe alle spillene? Noen anelser om hva det kan være? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja, trial perioden din er ikke over enda, det tar litt tid fra du oppgraderer til det er oppgradert. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 men jeg startet jo aldri en trialkonto. jeg kjøpte det digitale spillet med en gang og installerte. hvor lang tid er trialgreiene? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Når du kjøper WoW fra battle.net så vil du ha trial restriksjoner i 72 timer. Dette er sikkert for å prøve å forhindre salg av gull osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå