Martin-sama Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Nå er det på tide å skaffe seg et nytt hodesett, men jeg aner ikke hvilket. Hadde lenge lyst på Corsair HS1, men jeg er nødt til å ha et som kan kobles til med 3,5mm, ikke bare usb. Skal primært brukes til spill på pc og ps3, samt film og noe musikk. Vil at det skal være best til spilling, og komfort er dermed også viktig. Prismessig kunne jeg tenkt meg rundt 800,- Ikke mer enn det. Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Shure SRH-440. Utrolig mye for prisen. Kan brukes til alt! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Takk for svar. Bare lurer på en ting; dette shure-headsettet, eller enkelte sennheiser-headsets (HD 438/448), hvordan er disse i spill i forhold til f.eks. steelseries 7H? Headsettet skal primært være til spill, og vil da helst ha et som er laget for det. Eller fungerer slike "hifi"-hodesett like bra? Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) SteelSeries 7H er jo et surroundheadset. Jeg har aldri prøvd et surroundheadset, så jeg aner ikke hvor effektivt det er. Det som jeg likevel er helt sikker på er at Shure headsettet har mye bedre lydkvalitet, eller så ville alle kjøpt SteelSeries til musikk også. Jeg bruker mitt Shure SRH-440 når jeg spiller xbox i stua, og jeg synes det fungerer knall. Jeg hører når det f eks skytes bak meg, men det er jo pga lyddesignet i spillet. Så jeg vet ikke hvor mye et surroundheadset hadde hjulpet på ekstra. Personlig så kjøper jeg heller et headset med god lydkvalitet og bruker det til gaming, enn å kjøpe et gaming headset og lytte til musikk. Men hvis du trenger mikrofon når du spiller så er det jo ikke noe å tenke på. Da er det bare et valg igjen. Endret 19. januar 2011 av FiFAMaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå