Parashurama Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei. Lurer på om noen vet hvordan jeg kan justere den vertikale platen til venstre slik at døren ikke blir så trang å låse? Prøvde å justere skruene i topp og bunn av bildet, men kunne ikke se at de påvirket noe. Kanskje mekanismen er ødelagt? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tror det er skruene inni de to smale avlange sporene til høyre som justerer den plata. Bruk en passe tynn spiker eller et lite skrujern, så får du antakelig til å dreie skruene 90* om gangen så du får tak i neste kryss-spor. Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Det er skruer inni der også ja. Skal sjekke i kveld etter jeg kommer hjem fra jobb. Takk for svar! Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg fikk justert låsen i går kveld. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bare vær sikker på at døren lukkes godt nok til at lista fortsatt er effektiv. Det siste man har lyst til i år er å miste varmeenergi ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå