Vamos Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 For å få fullt utbytte av lyden fra mitt nye Logitech z-5500 skal jeg skaffe meg en optisk kabel. Har sett på denne, men den er kort og prisen er drøy for min del. Tips? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) her eller her eller her Endret 4. januar 2011 av ZanZel Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Bump. Er denne på samme nivå som resten, linket tidligere? Prisen var hinsides lav for en kabel på 5 meter. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Den var billig for å være fra en norsk webshop. hvis de fortsatt har på lager ville jeg gått for den. Er ingen forskjell på kablene så lenge de virker og sender signalet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2011 100 kr i frakt må påregnes, men prisen er fortsatt god. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Bumper denne igjen, jeg. Fikk selvsagt kjøpt meg absolutt feil kabel. Tydelig at jeg må ha meg en 3.5 mm, da den jeg fikk ikke passet i det hele tatt. Billigste sted å få tak i en med 3.5 mm? Overflod av vanlige, mens "mini" er relativt sjeldne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå