niumeng Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Heisann! Nå vil jeg kvitte meg med den gamle telefon Jeg trenger aldeles ikke no dyre greier, jeg skal bare ha noe til å se på, med god kvalitet og bilde.Denne ser rett og slett grei ut iforhold til det jeg ser, den er vel grei til normalt bruk? det dette en smarttelefoner? Tips? Takk for svar det er billig bør jeg kjøpe den? Endret 5. januar 2011 av Runar Reklame fjernet. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Uorginal mobil? plass til tre sim kort, hva skal du med det? hold deg unna, se etter noe annet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det såg ut som en billig kopi av Nokia sine fulltastatur mobiler, som forøvrig ikkj er så utrolig dyre heller. Lenke til kommentar
niumeng Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hva med denne? det synes å være bedre Android v2.2 with Wifi GPS ........... Endret 5. januar 2011 av Runar Reklame fjernet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Du vil ha noe med god kvalitet skriver du? Da velger du ikke billig uorginale billigtelefoner fra Kina! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har ingen erfaring selv, men leser stadig her på forumet at folk advarer sterkt mot «kinamobiler». Årsaken varier fra elendig skjerm, trykkfølsomhet, byggekvalitet osv. til at mobilen sender særdeles suspekte og ikke minst dyre tekstmeldinger hjem til Kina. En billig og bra smarttelefon jeg har førstehåndserfaring med er LG Optimus One Lenke til kommentar
niumeng Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg beklager om dette men det er den billigste jeg kunne finne Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Altså. Sjekk nokias E serie, billige gode telefoner som har veldig mye stuff - wifi- 3g qwerty osv. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det jeg stusser på er at det tidligere har blitt opprettet brukere og linket til akkurat denne nettsiden. Den gang var det meget lett å stemple tråden som reklame. Denne gangen ser det ut som trådstarter, som forøvrig har samme nick som en kinesisk skuespiller, har en annen taktikk og spør etter telefon. Nok en gang fra samme nettsted som ble reklamert for tidligere. Dårlig gramatikk, ny bruker, kinesisk nick, kinesisk nettsted. Lukter skjult reklame. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Haha, så det er slik de "spammer" om dagen. Clever! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Godt forsøk, men vi tillater ikke reklame på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg