Howard Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 SAS tilbyr Internett i sine fly Fra og med februar neste år skal du kunne surfe på Internett i et SAS-fly på vei til eller fra Amerika og Asia. Les saken her. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Ah, det blir digg.. Kan sitte på forumet mens jeg flyr Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Kan spille CS mens jeg flyr weee Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 dette har det da vært snakk om en stund? ser ut som om de endelig har bestemt seg for datoen da Leste at uploaden skulle kunne utvides gjennom utvikling av teknologi også. Btw, tviler på at det blir noen spillbar ping.. 35$ var mye da.... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Tviler på at du kan spille i det hele tatt Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 nice da =) =) phett med laptop der da Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ja, litt meir tungvindt med desktop Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ja, litt meir tungvindt med desktoplol Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 "Videre satsing på denne tjenesten avhenger av om passasjerer er villige til å betale opptil 35 dollar ekstra for Internett-tilgangen. " Blodpris spør du meg. ~250 spenn for noen timers surfing. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 det er jo nesten dyrere en statoil jo 250 kr for en 10 timer spilling og surfing er da ikke så veldig gale da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Endelig har man fattet at noen trenger internett 24/7 til og med på fly, men jeg kommer aldri til å fly de rutene som er omtalt, så jeg får nokk ikke noe nytte av det uansett Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 det er jo nesten dyrere en statoil jo 250 kr for en 10 timer spilling og surfing er da ikke så veldig gale da. Synes 25 kr timen er dyrt jeg.... Betaler heller 8 kr timen som jeg gjør ellers på min superraske ISDN linje! (Nå er det jo sikkert 10 ganger raskere nettet på flya da.... :oops: ) Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har jeg missforstått? Skal jeg ta med masse ekstra batteri til bærbar slik at den varer i 10 timer? (eller må jeg betale for førsteklasse for å få meg strøm også?) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå skal det sies at SAS er siste (ihvertfall av de større) selskap ut med å tilby dette. Det er ikke noe nytt. Det blir uansett bare på langflyninger. Fint tilbud vil jeg si, men prisen kunne vært litt bedre Men men...kan ikke få alt her i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå