tharshan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Har alltid hatt lyst til å lære meg å spele keyboard. Nå som eg har flytta åleine, må eg ha noko å gjere i fritida mi. Er det nokon som veit kven som tilbyr nybegynnerkurs i keyboard i Trondheim? PS. Om eg har posta feil, kan ein moderator flytte tråden dit den tilhører? Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 nettbaserte kurs hos den nye musikkskolen. eller Kulturskolen i Trondheim. De har åpent kurs / gruppeundervisninger Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Fjernundervisning er uinteressant. Står at aldersgrensa for kulturskulen er 20 år. I dette tilfelle er det personen 21 år. Itillegg såg eg ikkje nokon ledige plassar for å begynne på keyboard. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Tharsaaan, du finns enda! Jeg har enda min Hydor Seltz Men, ontopic: Keyboard/Piano er jævlig fett, noe man skulle lært seg. Istedet for blokkfløyte på barnetrinnet f.eks. Uten pianoet hadde ikke musikk vært musikk. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Tharsaaan, du finns enda! Jeg har enda min Hydor Seltz Men, ontopic: Keyboard/Piano er jævlig fett, noe man skulle lært seg. Istedet for blokkfløyte på barnetrinnet f.eks. Uten pianoet hadde ikke musikk vært musikk. Hæ? kva nick name hadde du tidligare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå