Lexikat Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg sitter å tenker litt på ei jente jeg på en måte holder på med, men vi tar det ganske rolig! Vi har holdt på før men da såra hun meg, å fant en annen, så nå har hun og jeg lyst til å prøve på nytt. Men jeg er ganske redd for at det skal gå til skeis igjen, så om jeg skal fortsette eller ikke føles ut som et kapittel i seg selv, men samtidig vil jeg fortsette siden jeg har aldri fått 'the taste of gold' som man pent sier. Noen andre som føler seg truffet? Endret 4. januar 2011 av Lexikat Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hva mener du med "taste of gold" ? siden hun kommer krypende til deg er det du som sitter med kortet. jeg hadde forlangt omgående sex. Lenke til kommentar
Lexikat Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 hva mener du med "taste of gold" ? siden hun kommer krypende til deg er det du som sitter med kortet. jeg hadde forlangt omgående sex. haha, neinei! Har liksom aldri hatt en ordentlig langt forhold Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Da får du endre på det da vel! Chop, chop! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Føler meg truffet. Er det en møkkakjerring som leker med deg? Lenke til kommentar
Lexikat Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Føler meg truffet. Er det en møkkakjerring som leker med deg? Neinei! full kontroll Men jeg er litt redd for at det skal gå gale veien, med tanke på at det har skjedd før med samma dama. Så sitter jo og vurderer om jeg skal bare ta sjansen å se hvordan det går, og satse på at det går fint, eller drite i det å slippe risken på å bli såra da. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Titler på tråder skal være så informative og knyttet til innholdet i tråden som mulig. Man skal ikke prøve å lage "kule" eller morsomme titler. Eller noe sånt mener jeg å huske at det står, lolnørddd! Hmm, vis du tror at det kan gå bra denne gangen så er det vel bare å kjøre på. Jeg skjønner dog at du synes det er litt vanskelig vis hun har såret deg skikkelig tidligere. Vis du vil være litt ond så kunne du jo blitt sammen med ho for å så slå opp, men det blir kanskje litt i drøyeste laget. Igjen vis du har troa så kjør på, men ville vært litt varsom og kanskje tatt det litt saktere med tanke på at det er andre gang. Endret 5. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå