Gå til innhold

Rockband3 med Fender Squier Stratocaster, noen som har troen?

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gledet meg som en unge til RB3, men ble svært skuffet da de ikke hadde noe som helst peiling på når vi fikk instrumenter. Men jeg kjøpte det likevel og dro hjem for å spille, men ble skuffet igjen pga en elendig set-list. Synd å si det, men jeg gav opp hele greia etter bare noen få timer og gikk tilbake til Guitar Hero: Warriors of Rock. Jeg vil heller spille bra sanger med kjedelige instrumenter enn kjedelige sanger med bra instrumenter.

Lenke til kommentar

Det ligger veldig mye på nettet, men det er kun det nye DLCet som støtter pro-mode. Dessuten er jeg ikke interessert i å måtte betale ekstra for å gjøre RB3 spillbart. Men det blir garantert en og annen RB: (bandnavn), så vi får se da. Om de hadde prestert å gi oss Rock Band: King Diamond/Mercyful Fate med pro-mode hadde jeg forhåndsbestilt. ;)

Lenke til kommentar

Alle instrumentene er tilgjengelige med unntak av seks-strengers gitaren. Sammenligning med Warriors of Rock blir forferdelig tåpelig. Det blir som å sammenligne Lada mot Porsche...

I fordel av GH då eller? RB er kanskje meir klinisk, men eg finn meir underhaldningsverdi i GH.

Korleis fungerer den 102-knapp-gitaren forresten og korleis vil den ekte fungere i forhold til spelet, notar osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...