MrLuni Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fender Squier Stratocaster. Jeg tror dette blir en konge konsept. Noen som har negative/positive tanker om dette? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har gitaren med 102 knapper, er gøy, og krevende! 6-strengern blir nok enda råere! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 gleder meg en del! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg gledet meg som en unge til RB3, men ble svært skuffet da de ikke hadde noe som helst peiling på når vi fikk instrumenter. Men jeg kjøpte det likevel og dro hjem for å spille, men ble skuffet igjen pga en elendig set-list. Synd å si det, men jeg gav opp hele greia etter bare noen få timer og gikk tilbake til Guitar Hero: Warriors of Rock. Jeg vil heller spille bra sanger med kjedelige instrumenter enn kjedelige sanger med bra instrumenter. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Skal vell ligge en del til nedlasting på nettet? Syns å huske at instrumentene kommer rundet mars Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det ligger veldig mye på nettet, men det er kun det nye DLCet som støtter pro-mode. Dessuten er jeg ikke interessert i å måtte betale ekstra for å gjøre RB3 spillbart. Men det blir garantert en og annen RB: (bandnavn), så vi får se da. Om de hadde prestert å gi oss Rock Band: King Diamond/Mercyful Fate med pro-mode hadde jeg forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Alle instrumentene er tilgjengelige med unntak av seks-strengers gitaren. Sammenligning med Warriors of Rock blir forferdelig tåpelig. Det blir som å sammenligne Lada mot Porsche... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Alle instrumentene er tilgjengelige med unntak av seks-strengers gitaren. Sammenligning med Warriors of Rock blir forferdelig tåpelig. Det blir som å sammenligne Lada mot Porsche... I fordel av GH då eller? RB er kanskje meir klinisk, men eg finn meir underhaldningsverdi i GH. Korleis fungerer den 102-knapp-gitaren forresten og korleis vil den ekte fungere i forhold til spelet, notar osv? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Alle instrumentene (uten seks-strengeren) er ute nå, men ingen av dem var tilgjengelig da RB3 kom. Og som jeg sa, vil du ha bra instrumenter eller bra sanger? Jeg bruker ikke 1500,- spenn på gitar for å spille Amy Whinehouse. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 tror nokk gitaren blir dyrere enn 1500kr? Og jeg skal kjøpe det for å lære meg gitar Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Den med knaper koster bare kr 1499,- på Platekompaniet. (http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Rock_Band_3_-_Wireless_Fender_Mustang_Guitar/?id=MCRB397563BS03) De har også en "ekte" gitar-replika i tre med mange knapper. Mener jeg så den til kr 2700,- et sted. I tillegg kommer en med strenger. Den med strenger koster ca kr 3500,- eller der omkring. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Preorder hos BestBuy har en pris på 280 usd, eller ca 1650,- Litt dyrere blir den nok i Norge, men 3500? Aldri i verden. Forøvrig: Fender Squier Stratocaster guitar and controller for Rock Band 3 Endret 5. januar 2011 av thklinge Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 aning om når den kommer til norge? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 @thklinge: Jeg håper det der stemmer. Prisene jeg oppgav er fra Platekompaniet. Det ser merkelig ut om de selger en vanlig plastgitar med knapper til 1500,- og den der med strenger til 2000,- eller der omkring? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 tipper den kommer på 3k + Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Da blir det lønnsomt å importere fra USA 1650,- for gitaren +300? i frakt +25% i mva = 2400,- ca Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg og dama tenkte å kjøpe oss seks-strengeren når den kommer. Blir knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå