Gå til innhold

reise rundt i eruropa/friår. Jobbe for finansiering. Tips ?

Anbefalte innlegg

Hei! I år er eg i militæret og min kjæreste går siste år på skolen!

før begge startet utdanningen tenker vi og reise til varmere strøk og oppleve litt forskjellige.. Vet det finnes grupper og sånn du kan melde deg inn i og følge de, men vi vil helst ikke være "låst" i en gruppe, men likevel må vi på en eller annen måte finansiere reisen vår med og jobbe i landet/landene vi er i !

Noen som har noe forslag eller erfaringer med dette? hva som er enklest?

Kjæresten min jobber innenfor barn og ungdom og liker veldig godt og jobbe med mennesker, så hadde jo vært bra om det gikk an å kombinere noe der

ps: vet ikke om dette er riktig kategori og plasere denne i, men håper på gode svar

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å spare på forhånd er ikke et alternativ? Norske lønnsforhold er ganske hyggelige, spesielt om man tjener NOK og bruker euro, yuan eller rubler. Å ta underbetalte skrotjobber i fjerne strøk har i alle fall ikke fristet meg voldsomt, men det er nok av de som plukker frukt på New Zealand for 40 kroner timen.

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange land der ledigheten er 20 prosent som venter på nettop dere to.

Også tjener man mer med sommerjobb i Norge enn med fulltidsjobb i de fleste landene i verden.

Jeg ville ikke hatt noe tvil angående finansiering

Endret av Tegocalderon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...