picachu Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Waterchill er bra greier, men der er rom for forbedringer. Jeg er nybegynner på vannkjøling, så det her kan vel hende noen av "proffene" er uenig i 1. Sunon-viften på 120mm er for dyp (40mm) og støyer mer enn en Pabst 120 (26db) 2. Klemmene til Radiatoren er gode, men det er engangsklemmer og et helv.... å få løs igjen. 3. Slangene er ALT for stive. Dem lurer jeg på å bytte ut. Er det dem her jeg vil ha ? Tygon 4. Det har vært nevnt at det finnes mer effektive radiatorer. Jeg har ikke hatt noe problemer med den, men kunne sikkert fått systemet et par grader kaldere med BlackIce2 eller tilsvarende. Det blir jo etterhvert en del forandringer, så spørmålet er om ikke det er like godt å sette sammen et vannkjølings-sett selv. Men.. kommer de slangene til å hjelpe, eller er de like stiv som orginal-slangene ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg for min del synes slangeklemmene er ræva. Kunne blitt byttet ut med slike klemmer du skrur sammen. Videre synes jeg at tanken er festet for dårlig i pumpen, har du litt spenn på tanken løser den med en gang. Lenke til kommentar