Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Oversettelse av Fransk tekst!

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan noen hjelpe meg med å oversette denne teksten til FRANSK? Er evig takknemlig, det trengs virkelig!! Godt nyttår forresten ;)

Hei alle sammen!

Jeg heter Thomas og er 26 år. Jeg er oppvokst på haslemoen med min mor Berit og min far Sten Otto. Mamma jobber som lederutvikler og Pappa er prosjektleder og sjef for det omstridte kraftprosjektet i Hardanger. Jeg har også en bror. Han heter Lars Peder og er 28 år. Jeg har to kjæledyr, hvorav en katt og en hund. De er begge veldig snille, akkurat som eieren.

På fritiden spiller jeg bandy og litt fotball, men det går også en del timer med til playstation og pc. Jeg liker også og være med venner, men skole går jo alltid først.

I julen gjorde jeg nesten ingenting. Det er første gangen jeg ikke feiret nyttårsaften på hytten vår på Hafjell. Likevel hadde jeg det gøy med å teste de nye julegavene.

Hilsen Thomas! :)

(Navn og annet i teksten er ikke riktig. Dette er for å ikke bli gjenkjent.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Skjønner at det kanskje ble litt for mye arbeid å skrive en hel ny tekst. Nå har jeg brukt google translate, og deretter rettet det JEG finner av feil. Takker på forhånd for hjelpen :) NB! Kan ikke mye fransk, så det er helt sikkert en del å rette på ;)

Bonjour tout le monde!

Je m' appelle thomas et avoir 26 ans. Je habite sur Haslemoen avec ma mère Berit et mon père Sten Otto. Maman travaille comme directeur du développe et papa est le chef de projet et chef du projet d'alimentation en Hardanger controversée. J'ai aussi un frère. Son nom est Lars Peder et avoir 28 ans. J'ai deux animaux de compagnie, un chat et un chien. Ils sont à la fois très agréable, tout comme le propriétaire.

Dans mon temps libre je joue bandy et un peu de football, mais il ya aussi un certain nombre d'heures avec la PlayStation et PC. J'aime aussi et être avec des amis, mais l'école est toujours le premier.

A Noël, je n'avais presque rien. C'est la première fois que je célèbre la Saint-Sylvestre à notre cabane à Hafjell. Pourtant, je me suis amusé à tester les présente de nouvelles de Noël.

Cordialement Thomas!

Lenke til kommentar

Tips 1: Bruk aldri Google translate, med mindre du vil ha en dårlig karakter.

Tips 2: Du må bøye "avoir" riktig. "Je m'appelle Thomas et avoir 26 ans" => 1EP. På fransk begynner man med "je/tu"etc. eller "le/la/les"etter "et". Man går ikke rett på verbet.

Tips 3: Feil ordstilling på det siste adjektivet, samt feil bøying("projet" er hannkjønn): "(...)chef du projet d'alimentation en Hardanger controversée"

Det er mange andre feil her også, men dem gidder jeg ikke å rette opp med mindre du skriver din egen tekst og lærer av dine feil.

Sånt sett er ikke teksten universitetsnivå, men den funker. Hvilket nivå har du?

Lenke til kommentar

Forresten har jeg nå rettet ytterligere på teksten. Klarer desverre ikke å skrive en helt ny en fordi jeg rett ogg slett ikke er god nok til dette. Skjønner kun sammenhengen i teksten så jeg har derfor ikke klart å rette noe ellers i teksten. Håper dette er til LITT hjelp :dontgetit:

Bonjour tout le monde!

Je m' appelle thomas et J'ai (?) 26 ans. Je habite à Haslemoen avec ma mère Berit et mon père Sten Otto. Maman travaille comme directeur du développe et papa est le chef de projet et chef du projet d'alimentation en Hardanger controversé. J'ai aussi un frère. Son nom est Lars Peder et avoir 28 ans. J'ai deux animaux de compagnie, un chat et un chien. Ils sont à la fois très agréable, tout comme le propriétaire.

Dans mon temps libre je joue bandy et un peu de football, mais il ya aussi un certain nombre d'heures avec la PlayStation et PC. J'aime aussi et être avec des amis, mais l'école est toujours le premier.

A Noël, je n'avais presque rien. C'est la première fois que je célèbre la Saint-Sylvestre à notre cabane à Hafjell. Pourtant, je me suis amusé à tester les présente de nouvelles de Noël.

Cordialement Thomas!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...