ORLY? Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har hørt at det hjelper om jenta ligger øverst. Har ikke testet det dog. Skjer ikke at jeg er i nærheten av å komme med dama øverst, anbefales.. er totalt umulig. Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Det typen min og jeg gjør er at når han holder på å komme så stopper vi helt opp, til det har roet seg, så fortsetter vi. Men hvis det er veldig ille med at han nesten kommer hele tiden tar han en pause og hjelper meg i stedet for! Jeg tar litt tid selv, hvis jeg ikke er ekstremt sprengkåt! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har hørt at det hjelper om jenta ligger øverst. Har ikke testet det dog. Fungerer i hvert fall ikke for min del... Lenke til kommentar
KaareS Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) nvm Endret 30. mai 2011 av KaareS Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Gå gjennom alfabetet og finn et dyr på hver bokstav. Eller et land, eller hva du vil. Ved noen bokstaver vil du slite og fokusere på det. Men dette ville jeg ikke sett på som en varig løsning. Bruk det heller til å bli vant med å ha sex lenger og lær kroppen din å kjenne. Det ultimate er å kunne ligge på vippepunktet hele veien. Etterhvert vil du lære deg holde deg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg