AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har et problem med ei jeg holder på med. Jeg kommer alltid før hun. Jeg tar pauser, men hun ligger alltid bak meg i "prosessen" . Jeg prøver å runke før jeg skal pule henne, men ser ikke ut å fungere noe serlig. Hvor mange timer før bør jeg runke? Vil jo kunne penetrere frem orgasme, føler meg dårlig hvis ikke.. Gutt 18 Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er vell noe av det mest vanlige som skjer under samleie. Tips og Tips, noen sier man skal ta en pause uten noe seksuell i en lengre periode. (men det er ikke direkte lett ) Lenke til kommentar
treant Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 knipe sammen, klemme kukhuet, mye oral så jenta kommer først, finn en behagelig posisjon som gjør at du holder ut lengre Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 finn en behagelig posisjon som gjør at du holder ut lengre Finne en behagelig posisjon? Helt ærlig vil jeg tro at det vil føre til at man kommer fortere, men det er bare det som virker logisk for meg (Jomfru) Derimot vil jeg tro at om man ligger i en ubehagelig posisjon, vil man holde lenger! 1 Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det var en sexolog på skolen for noen mnd siden, og han snakket om dette med å komme for tidlig. Han sa at flere som kom til han med det problemet, og rådet han gav var å ta seg godt tid når en onanerte. Dette begrunnet han med følgende: De fleste bodde med andre, foreldre, søsken, romkamerat eller noe sånt, og hadde derfor ikke allverdens med tid på toalettet eller hvor en nå satt og pusset fløyta. Dermed ville hjernen bli "satt til" å komme tidlig, siden du har dårlig tid. Husker ikke helt ordrett hvordan mannen sa det. Rådet er altså å bruke lang tid på å komme når du onanerer, og ikke skyte med en gang. Har ikke erfaringer med dette selv, siden jeg er jomfru, men tankegangen virker jo grei. Mannen var jo sexolog, så det må jo være noe i det han sa. 8 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det var en sexolog på skolen for noen mnd siden, og han snakket om dette med å komme for tidlig. Han sa at flere som kom til han med det problemet, og rådet han gav var å ta seg godt tid når en onanerte. Dette begrunnet han med følgende: De fleste bodde med andre, foreldre, søsken, romkamerat eller noe sånt, og hadde derfor ikke allverdens med tid på toalettet eller hvor en nå satt og pusset fløyta. Dermed ville hjernen bli "satt til" å komme tidlig, siden du har dårlig tid. Husker ikke helt ordrett hvordan mannen sa det. Rådet er altså å bruke lang tid på å komme når du onanerer, og ikke skyte med en gang. Har ikke erfaringer med dette selv, siden jeg er jomfru, men tankegangen virker jo grei. Mannen var jo sexolog, så det må jo være noe i det han sa. Hørtes egentlig veldig bra ut det. En annen ting som kan fungere er bedøvende kremer, som gjør at du skal kunne holde ut litt lengere 1 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tenk på andre ting mens du holder på. Se på klokken. Tenk på fotball, programmering eller deriver funksjoner! Jeg finner spesielt det siste meget effektivt Men innrøm aldri at du gjør dette! 7 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vil jo kunne penetrere frem orgasme, føler meg dårlig hvis ikke.. Du er jo ikke nødvendigvis dårlig om du ikke klarer få jenta til å nå klimaks med kun penetrering. Just saying. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vil jo kunne penetrere frem orgasme, føler meg dårlig hvis ikke.. Du er jo ikke nødvendigvis dårlig om du ikke klarer få jenta til å nå klimaks med kun penetrering. Just saying. Var det jeg tenkte også! Jeg har aldri kommet ved kun penetrering! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke jeg heller, men det betyr ikke at jeg ikke har hatt bra sex. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Vil jo kunne penetrere frem orgasme, føler meg dårlig hvis ikke.. Du er jo ikke nødvendigvis dårlig om du ikke klarer få jenta til å nå klimaks med kun penetrering. Just saying. Du er vel heller veldig god om du faktisk kun bruker penetrering og får hu til å komme først. Min erfaring ihvertfall :s edit: Dette er dog ikke særlig god sex i mine øyne. Endret 4. januar 2011 av Erav Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vil jo kunne penetrere frem orgasme, føler meg dårlig hvis ikke.. Du er jo ikke nødvendigvis dårlig om du ikke klarer få jenta til å nå klimaks med kun penetrering. Just saying. Du er vel heller veldig god om du faktisk kun bruker penetrering og får hu til å komme først. Min erfaring ihvertfall :s edit: Dette er dog ikke særlig god sex i mine øyne. Tro meg, det finnes jenter der ute som nekter deg å gjøre noe annet (Det forandrer dog ikke det faktum at du har rett...) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 I allverden. Hvorfor? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det fant jeg aldri ut. Men mistenker at Jesus har en finger i spillet Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Har hørt at det kan hjelpe å stikke to fingre i to'rn når du nesten kommer. Skal visst hjelpe (no homo). Endret 4. januar 2011 av dicktator Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du snakker av erfaring? Ok. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, men gutter har g-punktet i rumpa Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det var en sexolog på skolen for noen mnd siden, og han snakket om dette med å komme for tidlig. Han sa at flere som kom til han med det problemet, og rådet han gav var å ta seg godt tid når en onanerte. Det kan jeg bekrefte... Man må trene seg opp (særlig når man har en hyrdestund med seg selv, men også gjerne når man er sammen med noen). Ta deg god tid. Stimuler deg til du nesten når klimaks, og så ta en pause, stimuler deg til du nesten når klimaks, og ta en ny pause, fortsett med dette så lenge det føles bra og deretter lar man seg selv komme (eller kanskje rett og slett avlutter uten orgasme), og gjør det hver gang man har en hyrdestund. Etterhvert vil du da oppnå en utrolig utholdenhet Tenk på andre ting mens du holder på. Se på klokken. Tenk på fotball, programmering eller deriver funksjoner! Jeg finner spesielt det siste meget effektivt Men innrøm aldri at du gjør dette! Etter hva jeg har lest så er dette et veldig dårlig forslag. Man trener seg opp negativt. Etterhvert kan det resultere i at man har store problemer med å komme i det hele tatt, og til og med resultere i at man får problemer med å bli stiv. Ergo, en dårlig ide Endret 11. januar 2011 av cyclo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Har hørt at det hjelper om jenta ligger øverst. Har ikke testet det dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg