ftbllftbll Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei. Skal kjøpe en roman og er ute etter en klassikerer. Ikke en bok som kommer og går på en måte. Har sett på listen over 1001 bøker du må lese før du dør. http://www.listology.com/list/1001-books-you-must-read-you-die Er glad i krim og drama. Klassikere jeg har mye til overs for er beatles, of mice and men, a long way gone, the kite runner, selv om de to siste er relativt nye. Er bra med noe utenom det vanlige også. Har lest en bok som heter "mississippi.neo" en gang av morten harry olsen. likte den fordi den har handlig fra hele usa. Spørsmålet er om noen har noe å anbefale? Takk for svar Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du kan jo lese "hodejegeren" av Jo Nesbø før den kommer på film i år. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Stoner, av John Williams. Det er verdens beste bok som ingen har lest. Lenke til kommentar
EveryNever Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 The Curious Incident of The Dog In The Nighttime av Mark Haddon. Den er fin. Boktyven av Markus Zusak, bare vokser som klassiker egentlig, utrolig bra bok. Ellers har vel de fleste nettbutikkene egne serier med klassikere de promoterer. fins mye rart. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg leser The Great Gatsby nå. Det er en klassiker. 1 Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 takk for svar. stoner og the great gatsby er vel de mest aktuelle. lest og sett nok om WWII og merker at jeg skulle likt litt drama og ikke så mye krim Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Gatsby er obligatorisk, men den er du gjennom på en kveld. Gitt tidligere lektyre foreslår jeg Hemingway, hva med å kjøpe hans samlede noveller? For whom the bell tolls er heller ikke noe dårlig alternativ. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg leser The Great Gatsby nå. Det er en klassiker. Fantastisk bok. Ferdig? I såfall, hva synes du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå