Læremester Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg, som er en voksen mann, har chattekontakt med flere gutter under 23 år som har det til felles at de har, eller har hatt, forhold til (til dels betydelig) eldre kvinner. Jeg finner fenomenet interessant og har begynt å lure på hvor vanlig dette er. Hvor mange av dere gutter og menn der ute har hatt forkjærlighet for modne damer da dere var under 22-23. Er dette er et av våre siste tabuer? Noe som ofte skjer, men vi reagerer med taushet, våger ikke å snakke om det? Det er hysj-hysj og fy-fy når ei eldre dame har seg med en pur ung gutt. Sjøl om det sikkert er givende for dem begge. Kanskje er dette noe vi burde ha satt på dagsorden og fått et mer åpent forhold til? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er dette hysj-hysj og tabu? Det er jo bare creds til gutten hvis han scorer en cougar Lenke til kommentar
mei-ling Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hva med jenter som liker eldre menn ? Ser egentlig ikke helt forskjellen. Tror forresten de fleste "eldre" damer føler seg mer tiltrekkende og sexy om de kaprer unge gutter også. Endret 3. januar 2011 av mei-ling Lenke til kommentar
VestkantTore Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tabue? Husker jeg bænga ei drita full 40 åring med mensen på danskebåten når jeg var 18. No problem!!! Brukte ikke kondom en gang og jeg skryter hemningsløst om denne episoden ved hver anledning. Hows that for tabu? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kansje mer tabu for den eldre generasjonen enn den yngre.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvem har vel ikke drømt om å humpe en milf? Jeg vil nok tro at de eldre er mer tause om det, men jeg tipper de yngre gutta skryter som bare det.. Hadde hvertfall jeg gjort. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Naila ei på 40+ en gang jeg var 18. Jævlig artig og fantastisk sex! Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Vi har fremdeles mange tabuer igjen, dette var langt fra det siste. Det er heller ikke tabu lengre. Kommentarene over og Cougar town er noen bevis på det. Cougar town hadde kun dette som tema og ble sendt både i beste sendetid og senere som reprise lenge før leggetid hos barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg