Bymann Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) HeiHei Jeg bygde dataen min for ca 2-3 år siden. Nå fikk jeg en ny prosessor til jul som jeg skulle montere, måtte koble fra alt på hovedlkortet for og sette på en ting under det. Nå husker jeg ikke helt hvordan alt skulle sitte og jeg sliter med de fargerike ledningene fra start knappen og til hovedkortet(se bilde). Jeg lurer på hvor er det disse skal inn? Har bilde av der jeg trur de skal inn men vet ikke hvor i den inngangen. (se bilde) Har lagt ved ett bilde av hele også, bare for hvis dere ser noen grove feil(som det helt sikker er) som du kan hjelpe meg med Takker veldig hvis det er noen der ute som kan hjelpe meg. Mvh, Frustrert fyr som veldig gjerne vill komme på sin data igjen Endret 3. januar 2011 av Bymann Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 For å finne ut hvordan du monterer kablene tar du en titt i Manualen til hovedkortet, har du ikke den lenger bør du sjekke nettsidene til produsenten for å få riktig instruks der. Lenke til kommentar
Gozer Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hei! Manual til ditt hovedkort her Gigabyte (trøbbel med første lenke...) Endret 3. januar 2011 av Gozer Lenke til kommentar
Bymann Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Hei! Manual til ditt hovedkort her Gigabyte (trøbbel med første lenke...) Takk skal se på dette imorgen/idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå