Rannoy Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei, jeg er har problem med spontan pneumothorax (lunge kollaps), noe jeg har slitt med i ca ett og ett halvt år. Jeg har hatt 3 "skopi/kikkhullkirurgi" 2 på venstre og 1 på høyre! Jeg får stadig tilbakefall.. Har ikke telling på hvor mange punkteringer jeg har hatt, men det er sikkert rundt en 15 på begge sider til sammen, har snus effekt på lunger? Er det noen andre som har opplevd det samme? Jeg har dette problemet på begge sider, har en haug med peiling (mer en legene) men allikevel føler jeg meg nesten så å si alene når det gjelder dette området.. Det ser veldig mørkt ut og jeg tror jeg får dette igjen, har en del slim jeg harker opp, dette har jeg vert plaget med siden første skopi.. slimet skaper smerter når jeg ikke får det opp, mest om morgningen når jeg står opp er det helt fælt! Noen som har hatt det samme? Det er da sølv/hvitt slim.. det kommer ikke opp og får det ikke ut, men det bare renner ned i magesekken.. Takk for svar.. Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=743956&st=0&p=8315908&hl=pneumothorax&fromsearch=1entry8315908 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå