everl0ong Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skal flytte til Danmark for å studere. Tenker å benytte anledningen til å kjøpe ny telefon og binde meg 1 år med dansk nummmer. Et dilemma er at jeg er hjemme på sommerstid i 2-3mnd. Noen som kan komme med anbefalinger til bra abbonement/operatør? Har sett meg ut Desire HD, Iphone4 og Samsung Galaxy S som mobiler som er aktuelle for mitt bruk. Desire HD er vel en klar favoritt, men vil gjerne høre noen synspunkter som kan hjelpe meg å drøfte for og imot mellom disse 3 telefonene. Kjør debatt folkens! Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mener maks bindingstid er 6 mnd i Danmark. Ellers er vel konkurransen mellom operatørene ganske stor der. Mulig operatøren 3 kan være aktuell for deg? Lenke til kommentar
Huni Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Litt usikker på hva du trenger hjelp til? Abonnement til de månedene du er i Norge eller et i Danmark? Eller vil du bruke det danske begge plassene? Er du hjemme i over 2 mnd blir det fort dyrt selv om du har et billig abonnement så jeg ville anbefalt deg å bytte ditt nåværende nummer over til et abonnement/kontantkort som ikke har månedspris/minimumsdebitering, slik at du kan bruke dette når du er hjemme. Dette kan være f.eks Ludo Gul, Ludo Terningkast 6, Tele2 Sheriff eller One Call Faktura. Når det gjelder abonnement i Danmark vrimler det av små aktører som CBB, Telmore og M1 i tillegg til de store netteierene som TDC, Telia, Telenor og 3. Hvem som har det beste tilbudet for deg må du nesten finne ut selv etter ditt forbruk:-D Kos deg i Danmark, og husk at google.dk er din venn! Lenke til kommentar
everl0ong Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Tusen takk for gode svar! Skal ta å sjekke opp disse aktørene som nevnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå